err_empty_response meldingen terwijl ik Edge gebruik

Status
Niet open voor verdere reacties.

gbeersma

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2016
Berichten
104
Ik krijg geregeld ERR_EMPTY_RESPONSE meldingen waardoor ik niet op de gewenste sites kan komen. Ik lees op internet dat dit een probleem is van Google Chrome, maar ik heb Edge in gebruik. Weet iemand hoe ik van dit probleem af kan komen?
Liefst niet al te technisch, want ik ben geen ervaren computeraar.
 
Op meerdere sites? of een enkele? En welke zoal?
Kan je dit eens uitvoeren in je commando-prompt?

Uitvoeren per regel, en een ENTER

Code:
[B]
ipconfig /release[/B] 
[B]ipconfig /all[/B] [B]
ipconfig /flushdns[/B] [B]
ipconfig /renew[/B] [B]
netsh int ip set DNS[/B] [B]
netsh winsock reset[/B]
 
Laatst bewerkt:
@Aar: Dankjewel. Ik heb je voorstel opgevolgd. Dat heeft geen effect gehad, maar ik weet opeens beter waar het probleem waarschijnlijk zit. Want als ik als webadres 'helpmij.nl' invoer krijg ik genoemde foutmelding, maar als ik 'www.helpmij.nl' invoer kom ik op de site.
 
Ik kom met http://helpmij.nl/ uit op een simpele placeholder site. Blijkbaar is de configuratie daar nog niet echt goed.
Wel raar dat je daar ERR_EMPTY_RESPONSE krijgt. Ik vermoed dat je netwerk ergens brak is, of je netwerkdrive vreemd doet.
 
En kan dat kwaad? Zou het op een niet te ingewikkelde manier op te lossen zijn?
 
Hoe is je computer aan het netwerk aangesloten?
 
Via WiFi. Kan je proberen of het beter gaat met een kabel?
Puur om te testen.

Want ik heb wel eens meegemaakt dat iemand hetzelfde had, waarbij het aan de wifi lag, of de wifi-driver.
Zet dan wel je wifi op je computer uit.
 
Laatst bewerkt:
Nee sorry, ik heb geen kabel. Bovendien staat mijn computer op de bovenverdieping en zit de aansluiting op de begane grond.
 
Nee sorry, ik heb geen kabel. Bovendien staat mijn computer op de bovenverdieping en zit de aansluiting op de begane grond.
Persoonlijk zou ik aanraden om te kijken of je een kabel kan trekken. Met wifi wordt de bandbreedte met de afstand steeds kleiner.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan