Bewaarplaats snelonderdelen in word 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.

sherpa14

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2004
Berichten
230
Ik recent mij een nieuwe PC aangeschaft en daarbij MS Office 2021 (de stand alone versie) geïnstalleerd. Op mijn vorige PC werkte in met MS Office 2013. Jammer genoeg zijn de snelonderdelen die ik heb aangemaakt in de 2013 versie (oude PC) niet meer beschikbaar in de 2021-versie.
Ik veronderstel dat die nog van mijn oude PC kunnen worden gerecupereerd. Ik weet echter niet waar ik moet zoeken. Heeft iemand een idee waar de snelonderdelen (+ BuildingBlocks + categoriën ) worden bewaard, dan kan ik die map verplaatsen naar mijn nieuwe PC.

Alvast bedankt voor jullie positieve bijdrage.
 
Je maakt zelf ongeveer uit waar building blocks en snelonderdelen worden opgeslagen. Doe je niks, dan gaan ze in de [FONT=&quot]Building Blocks.dotx template. Die is ondergebracht in de Office map. Bij een nieuwe versie, krijg je meestal ook een nieuwe map(structuur), en als je de oude office eerst verwijdert, dan zijn ze sowieso weg. Maar je kunt eens kijken in de Appdata/Roaming/Microsoft/Documents [/FONT][FONT=&quot]Building Blocks map wat je zoal tegenkomt. UIteraard kun je de sjabloon gewoon kopiëren/verplaatsen als dat nodig is.[/FONT]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan