Opruimen van keychain van MacOS

Status
Niet open voor verdere reacties.

Audass

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2014
Berichten
382
Goedenavond

ik heb in mijn keychain voor een en dezlfde account soms meerdere vermeldingen in de keychain. Uiteraard op een verschillende datum. Moeten die allemaal blijven staan ? Zo niet hoe verwijder ik de lijnen die mogen verwijderd worden op een extra veilige wijze , aub ?

Dank bij voorbaat en vg

Audass
 
Het kan gebeuren dat je voor een en dezelfde account soms meerdere vermeldingen ziet staan in je Sleutelhanger.
Verwijder die waarvan je weet dat je deze niet meer nodig te hebben of diegene ook weet dat het wachtwoord onjuist is.
 
maar hoe kan ik weten dat het wachtwoord juist of onjuist is ?

Mvg

Audass
 
Goedemorgen hoe kan ik weten of het wachtwoord juist is onjuist is ? Over de jaren verzameld een mens aardig wat wachtwoorden? Er bestaat geen software om de wachtwoorden te controleren aub ?

Mvg

Audass
 
hoe kan ik weten of het wachtwoord juist is onjuist is
Als je niet meer kan inloggen op die website.
Klik dan op wachtwoord vergeten?
Via een mail ontvangent je een nieuw wachtwoord of je wordt verwezen naar de website om een nieuw wachtwoord in te stellen.
Er word dan gevraagd om het wachtwoord op te slaan in je Sleutelhanger.
In je sleutelhanger zal je merken dat er dan twee dezelfde accounts vermeld staan.
Verwijderd dan de verkeerde.

hoe verwijder ik de lijnen die mogen verwijderd worden op een extra veilige wijze , aub ?
In de sleutelhanger selecteer die bepaalde die je moet verwijderen. Klik onderaan op de - (mn) teken.
 
Laatst bewerkt:
Goedemiddag

ik dank u voor uw hulp . Ik zal mij er moeten bij neer leggen alhoewel ik haat steeds niewe paswoorden te moeten uitvinden. Maar ja het bestaande paswoord achterhalen lijkt niet te kunnen ?? Buiten 1 mogelijkheid ?

Mvg

Audass
 
steeds niewe paswoorden te moeten uitvinden
Dat hoeft toch niet ?
VB : 1 Voor al de websites waar ik online bestellingen plaats en er daarvoor moet inloggen gebruik ik daarvoor hetzelfde sterk wachtwoord.
2 Voor het inloggen van Apps krijg je meestal een wachtwoord toegeweren via E-mail.
Dit allemaal kan je mooi terugvinden in je sleutelhanger

Pas op!
Indien je voor de eerste keer inlogt wordt er gevraagd om het op e slaan in je sleutelhanger. Sla het op

Indien je voor de tweede of meerdere keren inlogt wordt er gevraagd om het op te slaan in je sleutelhanger. Kiezen Niet opslaan
Kiezen Niet opslaan
OF
Kiezen opslaan.
Indien je kiest voor niet opslaan blijft het wachtwoord zoals het is.
Indien je kiest voor het opslaan, is het geen sterk wachtwoord wordt er dan een nieuw sterk wachtwoord automatisch aangemaakt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan