femke98
Meubilair
- Lid geworden
- 16 dec 2006
Ik heb in onderhoud een website die ik niet zelf gemaakt heb. (https://www.zuiderzeepraktijk.nl)
Op een gegeven moment ben ik zoals elke week, updates aan het uitvoeren.
Ik had een oude back-up bewaard vanaf de dag dat ik de website in onderhoud kreeg en bij wie wordt gehost.
Dus ik had de website overgezet naar "mijn" hosting.
Ik update alle, vooral het theme Divi die aangekocht scheen te zijn.
Maar, er was een child theme aanwezig die geactiveerd is in het dashboard.
Bleek dus na update Divi de boel overhoop te liggen, met missende afbeeldingen, Divi die zich anders gedroeg maar vooral de website zag er niet meer uit zoals bij overname.
Klant helemaal "boos", ik back-up terug gezet maar het rare was dat de website hetzelfde bleef.
Nu heb ik alles zowat gemaakt zoals het was, goedkeuring krijg ik nog hoop ik. Maar er staat nu weer een update klaar voor Divi, maar de vraag is wel duidelijk:
zal ik wel of niet updaten?
En hoe komt het dat wanneer je een child theme gebruikt, dan toch de hele layout anders was geworden?
Ik heb de website niet gemaakt, en dat is wel in mijn nadeel. Maar goed, wat zal ik doen met de update?
Op een gegeven moment ben ik zoals elke week, updates aan het uitvoeren.
Ik had een oude back-up bewaard vanaf de dag dat ik de website in onderhoud kreeg en bij wie wordt gehost.
Dus ik had de website overgezet naar "mijn" hosting.
Ik update alle, vooral het theme Divi die aangekocht scheen te zijn.
Maar, er was een child theme aanwezig die geactiveerd is in het dashboard.
Bleek dus na update Divi de boel overhoop te liggen, met missende afbeeldingen, Divi die zich anders gedroeg maar vooral de website zag er niet meer uit zoals bij overname.
Klant helemaal "boos", ik back-up terug gezet maar het rare was dat de website hetzelfde bleef.
Nu heb ik alles zowat gemaakt zoals het was, goedkeuring krijg ik nog hoop ik. Maar er staat nu weer een update klaar voor Divi, maar de vraag is wel duidelijk:
zal ik wel of niet updaten?
En hoe komt het dat wanneer je een child theme gebruikt, dan toch de hele layout anders was geworden?
Ik heb de website niet gemaakt, en dat is wel in mijn nadeel. Maar goed, wat zal ik doen met de update?