Gezocht: Voetbal coach 2002 (panorama editie)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tjiemba

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2023
Berichten
4
Opzoek naar een spelletje uit 2002. Op dit forum is er succes geweest in 2017 door route99… wie kan mij helpen mijn jeugdsentiment her te beleven ?
 
Laatst bewerkt:
Klopt ja! Aangezien ik dit via mn telefoon doe, kan ik geen prive bericht sturen.. heb wel iets geprobeerd maar of het aangekomen is, geen idee! Buiten dat is route99 de enige die nog steeds actief is op dit forum!
 
Het was voor een familielid destijds, niet voor mijzelf.... dus verwacht niks van mij, ik reageer dus niet op een PB over dit thema.

Tip: Ga eens regelmatig bij de kringloopwinkels kijken en dan in de spelletjes bakken. Daar heb ik wel eens wat zien liggen, maar nog niet zulke oude versies.
 
Niet het antwoord waar ik op hoopte, maar de zoektocht gaat gestaag verder! Bedankt voor je (iets minder fijne) reactie omtrent dit onderwerp!
 
@Tjiemba

Wel. ik ben gewoon eerlijk hoe het zit en dat ik zelf geen liefhebber ben van dit spel, lijkt me een eerlijk antwoord zonder bijbedoelingen. Er is geen smoezenboek om geen contact met je te willen.
Of had je dat juist liever wel gehad, een smoes? Maar daar ga ik gelukkig niet over.
 
Ik waardeer je oprechtheid zeker! Voor mij persoonlijk is het een minder fijne reactie omdat ik
had gehoopt mn zoektocht te kunnen beëindigen. No hard feelings voor de rest en nogmaals bedankt voor de reactie!
 
Succes verder! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan