Win-11 verkenner laten opstarten met de tabs die laatst gebruikt waren

Status
Niet open voor verdere reacties.

sherpa14

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2004
Berichten
230
In windows 11-verkenner kan je nu met tabs werken,; dat is een goede zaak. Echter, wanneer je verkenner na afsluiten opnieuw opstart zijn de laatst gebruikte tabs verdwenen. Wat ik ook probeer in de instellingen te wijzigen, ik slaag er maar niet in om de laatst gebruikte tabs bij het opnieuw openen zichtbaar te maken. Alles moet opnieuw van vooraf aan worden ingesteld. Vaak zijn het een reeks van meest gebruikte schijven of mappen die worden gebruikt in de verschillende tabs en het zou dus gemakkelijk zijn om die onmiddellijk bij de opstart van verkenner ter beschikking te krijgen.

mvg.
 
Is er dan niet het principe van bladwijzers/favorieten die je kunt selecteren en dan tegelijkertijd kunt openen?
 
Er is natuurlijk Snelle toegang (Quick access) waar je mappen vast kan pinnen.
Maar dat is niet hetzelfde.
Tevens lijkt het me voor de programmeurs van Explorer zo simpel in te bouwen dat ik het raar vind dat dat nog niet het geval is.
 
Ziet er goed uit :)
Maar ik vind wel dat Explorer een dergelijke functionaliteit zelf aan boord hoort te hebben.
 
Als ik in map "test" drie mappen heb en ik wil deze allemaal openen, dan selecteer ik deze > RMK en Openen in nieuw venster en die mappen worden geopend in aparte venters. Dus dat kan niet bij tabbladen?

Store.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan