Hans290875
Gebruiker
- Lid geworden
- 13 apr 2013
Middels dit forum ben ik op zoek gegaan naar een aftelklok die, zodra deze de 0 bereikte, een seintje geeft in de vorm van tekst.
Ik heb daarbij gebruik gemaakt van de macro van Wim de Groot en Wim Gielis.
Het probleem waar ik tegen aan loop is dat, zodra de klok de 0 heeft bereikt, de tekst "it is time to switch" wordt gestart, maar niet meer op houdt.
Ik heb het geprobeerd met 'Roepom" en met "Application.Speech.Speak (Range("b7").Value)", maar helaas zonder succes.
Voor alle duidelijkheid heb ik mijn pogingen in bijgaand bestand laten staan.
Hoe kan ik de tekst zichzelf 3x laten herhalen en dat deze daarna stopt en de macro ook wordt beëindigd?
Ik ben (nog) niet zo goed in VBA, dus probeer het voor mij zo simpel mogelijk te houden qua uitleg.
Ik heb daarbij gebruik gemaakt van de macro van Wim de Groot en Wim Gielis.
Het probleem waar ik tegen aan loop is dat, zodra de klok de 0 heeft bereikt, de tekst "it is time to switch" wordt gestart, maar niet meer op houdt.
Ik heb het geprobeerd met 'Roepom" en met "Application.Speech.Speak (Range("b7").Value)", maar helaas zonder succes.
Voor alle duidelijkheid heb ik mijn pogingen in bijgaand bestand laten staan.
Hoe kan ik de tekst zichzelf 3x laten herhalen en dat deze daarna stopt en de macro ook wordt beëindigd?
Ik ben (nog) niet zo goed in VBA, dus probeer het voor mij zo simpel mogelijk te houden qua uitleg.