Geinstalleerde app's verplaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

reuslucius

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2011
Berichten
68
Beste mensen ik heb een samsung A21s telefoon met 32 gb. Mijn telefoon wordt langzaam :evil: omdat het geheugen vol loopt. Ik heb er een geheugenkaart van 32 gb bijgezet.

Mijn vraag kan ik al geinstalleerde app's verplaatsen naar deze geheugenkaart ? en hoe doe ik dit ?
 
Dat kan, via instellingen>apps.
Klik op de app en dan op opslag, daar zie je staan waar de app momenteel is opgeslagen(standaard is dit de telefoon).
Je ziet dan vanzelf of de betreffende app verplaatst kan worden naar de sd.
Let wel op, bij alle updates staan de apps daarna weer volledig op de telefoon. Wel iets om rekening mee te houden.
 
Nee, niet alle app's kunnen dat meer. En volgens mij wordt die ondersteuning er ook uitgehaald.
Hoeveel opslagruimte heb je intern nog over?

Onthoud wel dat de J-serie (Junior) van Samsung altijd matige capaciteit heeft als je er veel mee doet. De A-serie (Adult) is al beter en de S-serie (Senior), heeft betere capaciteit.
 
Laatst bewerkt:
Soms helpt het om van je belangrijke data die je er toch op wilt hebben een backup te maken en dan het toestellen naar de fabrieksinstellingen terug te zetten.
Dan ben je allerlei vervuilingen die er ooit ontstaan zijn kwijt en zou er weer plenty ruimte moeten zijn nadat je data weer teruggezet zijn.
 
Jackall dank voor je reactie. heb geloof ik 5 app's kunnen omzetten.

Aar ik heb nog 2 of 3 gb over
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan