Onverklaarbare ¶ boven elke oneven pagina in Word

Status
Niet open voor verdere reacties.

spartametje

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2002
Berichten
68
Beste mensen. Ik ben een boek aan het schrijven in Word. Het manuscript is nu af, maar gek genoeg beginnen de rechterpagina's (de oneven pagina's) allemaal een regel lager dan de linker pagina's (de even pagina's). Wanneer ik op de knop 'alles weergeven' druk, is er boven alle oneven pagina's inderdaad een ¶ te zien (zie bijgevoegde afbeelding). Gek genoeg is dat bij de even pagina's niet het geval. Als ik dubbel op zo'n ¶ klik, dan kan ik de koptekst bewerken, maar dat is niet de bedoeling. Toch heeft het wellicht wel met de koptekst te maken: wanneer ik daar namelijk 'Even en oneven pagina's verschillend' uitvink (niet wenselijk want de paginanummers staan niet in het midden) dan speelt het probleem bij zowel alle even als oneven pagina's. Hoe kom ik van deze ¶ boven elke (even) pagina's af? Voor de goede orde merk ik nog even op dat dit probleem op elke oneven pagina speelt (dus niet alleen op de oneven pagina's die beginnen met een kop).
 

Bijlagen

  • screenshot.jpg
    screenshot.jpg
    20,1 KB · Weergaven: 33
Laatst bewerkt:
Heb je dan ook verschillende kopteksten voor even en oneven pagina's. Misschien staat er in de koptekst van de oneven pagina's dan gewoon een alineamarkering te veel.
 
Dat weet ik wel zeker dat het een lege alinea is :). Daarom is de ene voettekst ook hoger dan de andere.
Als ik dubbel op zo'n ¶ klik, dan kan ik de koptekst bewerken, maar dat is niet de bedoeling.
Toch wel dus, want de enige manier om de lege regel weg te halen is om hem te verwijderen. Kan met Backspace overigens ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan