Programma om status van een afdeling weergeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

janneman2011

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2011
Berichten
81
Ik werk op een best wel grote afdeling met een hoop onderzoekkamers met medische apparatuur erin.
Nu zou ik graag in onze kantine op een televisie de status van de afdeling willen laten zien.
Welk onderzoekkamer is vrijgegeven voor gebruik ( groene kleur), welke kamer is beperkt vrijgegeven ( Oranje) en welke kamer is niet vrijgegeven ( rood). nu kan dat natuurlijk in een tabelletje in Excel, maar ik zie op websites ook wel plattegronden van afdelingen, waar deze functionaliteit ' overheen' wordt gelegd.
Dit ziet er een veel visueler en mooier uit dan een saaie tabel.
Kennen jullie een programma die dit kan?

Groeten Jan
 
Op de simpele wijze kan je hiermee zelfs PowerPoint voor gebruiken, of een website in full-screen mode. Dat laatste wordt het meest gebruikt.
 
Laatst bewerkt:
Wat mogelijk is zal vooral afhangen van waar je brondata vandaan komt?

Wat ik mij altijd afvraag. Als het om grotere organisaties gaat, is er dan geen afdeling ICT die jullie bij dit soort vragen kan ondersteunen?
 
Bedankt voor de reacties. Onze ict is altijd druk en dit soort projecten hebben natuurlijk geen prioriteit. Ik dacht zelf wat in elkaar te zetten. Het plan is nu als brondata Excel te gebruiken ( dus in Excel wordt bijgehouden of een kamer is vrijgegeven) en deze data dan te koppelen aan een powerpoint.
In powerpoint zet ik dan de plattegrond met daaroverheen de groen, oranje en rode vakken die de status weergeven van de kamers. Zou dat kunnen werken denken jullie??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan