• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

kolom mee laten bewegen met een datum

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gbouwman99

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2023
Berichten
2
Beste mensen,

na flink wat googelen ben ik niet veel verder gekomen.


In Excel heb ik bovenaan datums +/- 30 dagen neergezet op basis van de werkelijke datum.
Nu wil ik graag de gegevens die ik invoer in de kolom met datum daarboven dus, mee laten verplaatsen.

Dus als ik beging de week bijvoorbeeld op datum 13-03-2023 wat heb ingevoerd en deze datum staat op dat moment op kolom G, dan wil ik dat deze gegevens mee verplaatsen met deze datum.
Drie dagen later staat de dezelfde datum dan in kolom E en de ingevoerd info wil ik daar dan ook hebben.


ik hoor het graag als iemand mij verder kan helpen, bedankt
 

Bijlagen

  • Forum document.xlsx
    37,3 KB · Weergaven: 32
Laatst bewerkt:
Code in Thisworkbook-module.

De code gaat uit wanneer het bestand voor het laatst is opgeslagen.
De gegevens schuiven het verschil tussen de dag van laatst opgeslagen en de datum van vandaag naar links.


Code:
Private Sub Workbook_Open()
 Cells(4, 4).Resize(306, 27) = Cells(4, 4).Offset(, CLng(Date) - CLng(FileDateTime(ThisWorkbook.FullName))).Resize(306, 27).Value
End Sub
 
Laatst bewerkt:
of zo? plaats echte datum's in rij 1. Er zijn genoeg kolommen tot aan uw pensioen.
 

Bijlagen

  • Forum document.xlsm
    65 KB · Weergaven: 24
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan