Fasebook account is vergrendeld op mijn samsung telefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.691
Beste forum leden.
Op mijn samsung telefoon staat de app facebook deze werkte tot nu toe goed maar van af gisteren kreeg ik de melding "Je account is vergrendeld"
Ik heb daarna de oplossing volgens FB gedaan maar werd steeds stop gezet door de volgende foutmelding " We beperken hoe vaak je bepaalde dingen kunt doen op FB om misbruik te voorkomen probeer het later opnieuw" En dan kun je niet meer verder heeft iemand een idee hoe ik dat kan oplossen ?? Wat FB schrijft wat ik moet doen bij deze foutmelding werkt dus niet Ik heb de APP al eens verwijderd en opnieuw op mijn telefoon gezet maar helaas werkte het niet
mvrg e de waele
 
En wat gebeurt er als je via de website zelf inlogt op de computer?

Als je account vergrendeld is, dan helpt het het herinstalleren ook niet, hé.
 
Goede avond Aar.
Als ik bij mijn laptop naar fasebook.com ga dan werkt hij zo te zien gewoon goed en kom ik gelijk op de goede pagina volgens mij
maar zelf gebruik ik fasebook niet maar wel mijn vrouw en dat is wel wat anders ook op de telefoon doe ik daar niets mee maar nu moet ik natuurlijk wel komen op draven he
e de waele
 
Inloggen op de site werkt dus wel?
 
Met mijn laptop wel dat werk zo te zien goed
Ik heb nu bij mijn telefoon alle geschiedenis verwijdert en de telefoon opnieuw gestart.
Als ik nu fasebook als snelkoppeling opstart dan gaat hij gewoon naar fasebook maar wel met oudere gegevens bv van 8 maart ??
niet de laatste nieuwe dus Maar als ik ga naar mijn postvak in en ga naar de facebook bericht verjaardag en ik klik daar op
dan zegt hij Eric je account is vergrendeld en dan kom ik er niet meer uit ook niet als ik de de stappen onderneem volgens FB dan krijg ik de meldingen weer van wat ik in mijn beging heb gemeld . (kun je het nog volgen ? ik nie ) Ik heb het idee dat er meerder accounts bestaan dan deze kan dat ?
Als ik de aanwijzing volg van FB krijg ik dit

e de waele
 
Laatst bewerkt:
Ik raad aan om de app te resetten door op Gegevens wissen te drukken.
 
gedaan als ik nu de app wil starten geeft hij aan dat ik nu alles moet uplodan en herstellen dat heb ik gedaan nu laat hij 2 accounts zien
Ik heb nu maar op een van deze account geklikt en er gebeurd verder niets alleen maaar tollen
Ik ga morgen weer verder kijken wat ik kan doen ik snap van deze hele app niets tot hier alvast heelveel dank mischien dat we er morgen wel uitkomen ik ben benieuwd
e de waele
 
IK heb nog iets leuk ontdekt op de telefoon IK zie dat er 6 accounts zijn aangemaakt waar dat goed voor is weet ik nie.
Kunnen er daar toch wel een deel van verwijderen ? heeft dat nut ?
Verder heb ik nu het volgende Als ik wil inloggen op mijn telefoon krijg ik eerst te zien dat ik ben vergrendeld.
dan ga ik volgens FB naar de oplossing en vul ik 2 x mijn Email adres in (weet zeker dat dit goed is ) dan druk ik op OK.
dan krijg ik het volgende scherm te zien
Ik zou hier graag een plaatje laten zien maar dat lukt ook al niet
Ik doe het volgende Klik op voeg afbeelding toe > kies van computer > zoek mijn plaatje op >klik er op>druk dan op OK> het nummer staat op het veld en dan gebeurd er verder niets meer ?? uploaden doet hij volgens mij niet ?
e de waele
 
"Ik zie dat er 6 accounts zijn aangemaakt"

Wie zou dat hebben gedaan? Wet van Murphy? Als er een manier is waarop je het verkeerd kan doen, zul je dat ook doen.

Foto's en bijlagen gaan via > Rechtsonder > Ga geavanceerd en dan de Paperclip aanklikken etc.
 
Beste forum leden.
Deze telefoon is van mijn echtgenoot(Senso)
Hier de foto die laat zien waar het fout gaat Als ik dit zie dan kan ik niets meer doen .
Ik zal moeten wachten tot FB de fout melding heeft verwijderd ik krijg deze niet zelf weg volgens mij.
Bekijk bijlage 369612
mvrg e de waele
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Laatst bewerkt:
Ja dat heb ik gedaan en nu kan ze weer FBen Ik ga het hier even bij laten denk ik
Ik weet dus nu eigenlijk niet of mijn probleem is opgelost
dat kan ik pas beoordelen als ik weer emails krijg van FB verjaardagen dan kan ik pas zien of mijn vergrendeling is op gegeven.
Tot hier heel veel dank en tot de volgende vraag ik laat deze nog even openstaan
mvrg e de waele
 
Het plaatje in een vorig breicht heb ik weggeaald, hier was het mail adres duidelijk te lezen/zien voor kwaad willende.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan