File explorer windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

allard1977

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2011
Berichten
215
goedemorgen,

Als ik door mijn foto's scroll. springt hij soms zomaar meerder foto's terug.

ik heb foto's gemaakt met mij camera, dan zet ik de foto's van geheugen kaart op de pc. dan scroll ik door de foto's om de slechtste eruit te verwijderen. maar wat hij dan soms doet is dat hij meerdere foto's terug springt. ik kan niet achter halen waarom hij het doet.

alvast bedankt.

allard
 
Graag wat meer informatie, want dit is wel èrg summier. Zoals: blader je met de muis, of met het toetsenbord? Welke weergave gebruik je? Gebeurt het alleen bij mappen met foto's, of ook met andere mappen? En de belangrijkste: waarom gebruik je geen gratis fotoprogramma zoals FastStone Image Viewer om de foto's te bekijken en te selecteren? Verkenner is daar bepaald niet het beste programma voor :).
 
Welk programma gebruik je? Is dat Windows Foto's? FastStone Image Viewer is handiger en heeft meer mogelijkheden.
 
Ik heb dat ook met Windows Foto's. Ik kan FastStone Image Viewer gebruiken, maar Microsoft moet eigenlijk geen brakke programma's meeleveren waardoor we zulke omwegen moeten maken. Het is gebeurd sinds de Windows 22H2 update.

Ik heb het idee dat het enkel gebeurt als ik foto's bekijk via een netwerkshare. Geen idee of dat ook bij Allard is?
 
Komt ook voor met muisperikelen zoals een haperende scrollwieltje.
Dat was met mij het geval.
 
... maar Microsoft moet eigenlijk geen brakke programma's meeleveren waardoor we zulke omwegen moeten maken.
Microsoft moet sowieso geen programma's meeleveren die niets met het besturingssysteem te maken hebben. Dus óók geen fotoprogramma's. Laat dat aan anderen over die er verstand van hebben. Microsof moet zich gewoon beperken tot datgene wat in het besturingssyteem thuishoort. Of, zoals met de suite, daar een aparte tak voor inrichten die een fatsoenlijk programma maakt. Schoenmaker blijf bij je leest, en zo :).
 
"Microsoft moet sowieso geen programma's meeleveren die niets met het besturingssysteem te maken hebben. Dus óók geen fotoprogramma's."

Het is duidelijk dat je dan niet weet of goed beseft, hoe het werkelijk zit en werkt bij Microsoft.
 
Ben het wel met Octafish eens, concentreer je op je core competences, zoals het besturingssysteem en dan mag er van het board management ook nog een hele grote tak van Office met Teams en zo zijn, maar anderen zijn veel beter in die programma's als fotoprogramma's, zelfs op open source gebied die gratis beschikbaar zijn.
 
Het is duidelijk dat je dan niet weet of goed beseft, hoe het werkelijk zit en werkt bij Microsoft.
Ik geef een eigen mening, geen beoordeling van het bedrijf Microsoft. Hoe je er bij komt dat ik niet weet hoe het bij Microsoft zit, is mij een volslagen raadsel. Die conclusie laat ik (uiteraard met veel plezier) volkomen bij jou. Maar ik zou mijn woorden toch eens wat beter wegen voordat je ze typt.
 
maar wat hij dan soms doet is dat hij meerdere foto's terug springt
De foto's op je camera, wat zijn de laatste 3 letters/cijfers? Telt dat netjes 001, 002, 003, enz.
 
Wat een onzin, Microsoft maakt veel software naast besturing systemen,..........https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_Microsoft-software
MS heeft natuurlijk wel ...... heel veel mensen in dienst, dan mag er ook best eea gemakt worden.
En als je al in de jaren 80 begint dan heb je er in 2023 ruim 40 jaar opzitten... dan mag er hopelijk toch e.e.a. gedaan zijn in dat bedrijf....

https://nl.wikipedia.org/wiki/Microsoft
Werknemers 181.000 (2020/21), waarvan 103.000 in de Verenigde Staten[1]
 
Werknemers 181.000 (2020/21), waarvan 103.000 in de Verenigde Staten
Waarvan circa 20% verkoop en marketing. Dat is 40 jaar hun sterke punt geweest :D
 
Hallo allemaal,

Heel erg bedankt dat er zoveel meedenken.
het gaat inderdaad mis in het programma wat mee is geleverd "Foto's". als ik daar door heen klik springt hij terug.
De foto's zijn van de camera inderdaad door genummerd. en zijn van de sd kaart op de laptop gezet.

Alvast bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan