WordPress reactie op plaatje modereren

Status
Niet open voor verdere reacties.

damnsharp

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 jan 2012
Berichten
1.394
Goedemorgen,
De laatste maanden krijg ik soms bij verschillende sites een melding dat er een reactie klaar staat die is gezet bij een plaatje.
Als ik zelf naar de link van het plaatje ga zie ik geen mogelijkheid voor mezelf om te reageren. Dat is bij WP ook in principe niet bij plaatjes.
Hoe kan dit en kan ik dat tegen gaan?

Bedankt voor meedenken. :thumb:
 
Heb je een link naar een voorbeeld, geschikt voor dit forum?
 
Ha @route99, ik heb een link naar een plaatje maar net dat plaatje kan ik niet delen. Hè da's jammer.
De tekst mailtje is:

Een nieuwe reactie op het bericht "cropped-IMG_2818-1.jpg", wacht op goedkeuring
https://www.example.nl/cropped-img_2818-1-jpg/
Auteur: diana (IP-adres: 91.244.13.247, 91-244-13-247.dynamic-pool.mclaut.net)

Heb het laatste paar maanden paar keer meegemaakt met een site met favicon plaatje maar die site bestaat niet meer. Dus daar hebben we ook niet veel aan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is het een soort spam? Of hoort bij het bij de content van je site? En zit er een inlogsysteem aan vast?
 
Laatst bewerkt:
Als je niet wilt dat ze een reactie ergens plaatsen, dan zet je dat toch uit.
Dat heb ik op bepaalde websites ook, heb je er ook geen last van.

Op een plaatje reageren is wel gek, dat heb ik nog geen een keertje gehad. Maar goed, kijk of het wordt verholpen door reacties uit te zetten.
 
Spammers reageren op van alles.
WordPress heeft toch iets als Akismet aan boord? Die moet er toch een hoop shìt uitfilteren?
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reacties. Tuurlijk kan "reacties" uitzetten maar bij een blog is dat niet handig :)

Het is me meer te doen om waarom gebeurd dit, bij plaatjes waar je normaliter geen reacties kan plaatsen die toch plaats vindt.

Het komt weinig voor en klik gewoon op "spam verwijderen". En ja Akismet helpt ook enorm.
 
Zijn die plaatjes aan een link gelinkt? Ik bedoel, staan die afbeeldingen op de website met een link naar de afbeelding?
Dat doe ik namelijk ook haast nooit, alleen als ik wil dat de afbeelding groter gemaakt mag worden.

Misschien daar eens naar kijken; zijn het afbeeldingen die gewoon normaal te bekijken zijn, of moeten ze per se groter bekeken worden.
Probeer het eens uit.
 
Het lijkt mij de naam van een pagina: /cropped-img_2818-1-jpg/ (vanwege de / erachter)
Het is dan geen linkje naar het plaatje zelf. Net zoiets als: /contact/
 
Hoi,

Ik had hetzelfde probleem op mijn website. Je kan eventueel kijken of je de reacties sectie uit kan zetten (niet echt handig voor een blog i know). Mocht dit geen optie zijn voor je kan je een andere beveiliging plugin installeren voor extra spam beveiliging.

Succes ik hoop dat het lukt!:)


mod. linkje verwijderd
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan