• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

hulp bij macro maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Depant

Verenigingslid
Lid geworden
5 aug 2015
Berichten
238
Goedemorgen allemaal,

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om onderstaand met een macro op te lossen.

• Oplopend moet een nummer geplaatsen worden in het tabblad “fit” N1. (1-24)
• Het geplaatste getal zal gegevens genereren vanaf M2 tot en met T2
• Bij elk geplaatst getal moeten de gegeneerde uitslagen gekopieerd worden naar de tabel v2 tot en met ac25

Indien de reeks korter is dan 24 en het nummer ingegeven nummer op N1 niet gevonden kan worden, zal er “0” verschijnen en dient het kopiëren te stoppen en het bestand opgeslagen te worden.

Ik hoop dat duidelijk ben met het overbrengen van mijn vraag.:confused:
Het bestandje wat ik toevoeg zal het misschien wat duidelijker maken.
Heb al jaren niks meer gedaan met excel maar mijn nieuwe baan maakt het weer noodzakelijk.

Groeten Depant
 

Bijlagen

  • helpmij.xlsx
    32,5 KB · Weergaven: 22
Misschien moet je eerst eens zelf een poging wagen. ALs je het door wat vrijwilligers laat doen, dan leer je er niet zoveel van. En wij doen het werk waarvoor jouw baas je betaalt.
 
Wie zegt dat ik daar niet mee bezig ben.
Maar niet iedereen is even handig...
Wat ik stotender vindt is de toonzetting.

Wens u een fijne dag toe verder.
 
Jij illustreert zelf dat je er niet mee bezig bent.
Ik vind jouw toonzetting stuitend in tegenstelling tot die van jkpieterse.
Niet alleen op Excel vlak ben je niet zo handig.
 
@Depant: Het is niet de bedoeling je te schofferen hoor, maar het is ook niet de bedoeling om ons te vragen "alles" voor je te doen. Maak duidelijk wat je al hebt geprobeerd en waar je vast loopt en stel dan gerichte vragen. Het idee van dit forum is dat wij je helpen waar jij vastloopt.
 
@jkpieterse

Ik stel je bericht zeer op prijs, en hartelijk dank daarvoor.
Maar zie mijn eerder gestelde vragen op dit forum. Dit is gewoon te lastig voor mij, en weet serieus niet hoe ik dit zou moeten aanpakken.
Ik ga me afmelden voor de vraag maar stel uw bericht zeer op prijs.

Ik wens u een welgemeende fijne dag toe

Groeten Depant
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan