pagina verdwijnt in wordpress na aanklikken

Status
Niet open voor verdere reacties.

blind

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2012
Berichten
67
Ik heb een wordpress website gemaakt met een ledenpagina waar mensen met wachtwoord kunnen inloggen. Dat inloggen lukt maar wanneer je een submenu aanklikt verschijnt het een fractie van een seconde en dan is het weg en zit je weer onder de ledenpagina. Dat gebeurt niet als ik de website zelf bewerk binnen wordpress.

Wat zou daar de oorzaak van kunnen zijn?
 
Laatst bewerkt:
Ik gok wat met CSS?
 
wat zou ik daarmee moeten doen? En kan ik iets testen?
 
Je kan kijken in de developersconsole?

Ik zal eens in mijn glazen bol kijken.

glazen-bol.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb een wordpress website gemaakt met een ledenpagina waar mensen met wachtwoord kunnen inloggen. Dat inloggen lukt maar wanneer je een submenu aanklikt verschijnt het een fractie van een seconde en dan is het weg en zit je weer onder de ledenpagina. Dat gebeurt niet als ik de website zelf bewerk binnen wordpress.

Wat zou daar de oorzaak van kunnen zijn?

Het is niet veel info die je geeft. Met welk theme werk je? Hoe is het opgebouwd, op de oude manier of met Glutenberg (de blokken), www van de website, wat verdwijnt er nu precies? Wat heb je er zelf aan gedaan, hoe heb je het gemerkt, zijn er mensen die ingelogd zijn geweest die dit hebben gezien of is het eenmalig geweest? Hebben de ingelogde mensen wel toegang tot de andere menu items of zijn ze daar niet gemachtigd voor?
Maak anders voor mij een inlog, dan kan ik kijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan