Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij een gewoon mengpaneel/ mixer valt toch ook niet alles weg als je de master omlaag haalt?
Dat kan dus echt niet. De master schuiven zijn de laatste schuiven waarmee je het geluidsniveau bepaalt. Alles daaronder kun je aanpassen, maar ik vermoed dat je nog nooit een mengpaneel van dichtbij hebt gezien? De onderlinge appararaten kun je prima mixen/instellen, maar het geheel kan nooit harder dan je hebt ingesteld in de master schuiven. Tenzij je meerdere versterkers (voor elk apparaat één) hebt, dan maakt het uiteraard niet uit. Zelfs dan heb je te maken met masters, die het eindresultaat bepalen. Leg je er bij neer, zou ik zeggen. Het is een natuurwet. Net zoals de zwaartekracht. Of Rutte. Ze zijn er, je kunt er niets aan doen en je krijgt ze niet wegDat is wat ik NIET wil lezen...! Ik wil mijn master (line out/ speakers/ Headphones) op 75% Maar mijn Draaitafel, Firefox of Winamp mag op 125, 95, 110%.
De mixer neemt volgens mij meestal de instellingen van je apps over. Regel daar deze volumes die je wenst.Dat is wat ik NIET wil lezen...! Ik wil mijn master (line out/ speakers/ Headphones) op 75% Maar mijn Draaitafel, Firefox of Winamp mag op 125, 95, 110%.
Bij een gewoon mengpaneel/ mixer valt toch ook niet alles weg als je de master omlaag haalt?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.