PDF Opslaan en Mailen met een MAC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Corrnelis

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2022
Berichten
59
Beste mensen,

Ik heb met dank aan SNB een goed werkend script voor automatisch mailen en opslaan van een PDF.
Werkt gewoonweg super op de windows PC.
Maar.... een collega werkt met een IMAC met daarop office 365 geïnstalleerd.
En je voelt het al aan... daar werkt het niet op.
Ik krijg de volgende fout. (zie de rode tekst) in de code.
Hopelijk is er dan ook iemand op dit forum die aan kan geven wat hierin de oplossing zou kunnen zijn.

Groet Cor

Code:
Sub M_snb()
'Hier haal je eerst het volgende nummer op
Call VolgFact
 
 
'Hier zet je de sheet in die opgeslagen moet worde'n
'With Sheets ("hier zet je het tabblad neer die actief moet worden")
'CEL BK3 is waar de volledige opslaglocatie staat dus bijvoorbeeld
'https://mijnsite.sharepoint.com/partijen/Gedeelde documenten/Offertes-PDF/
'CEL BH13 is de volledige opslaglocatie van de bestandsnaam bijvoorbeeld
'Mijnbestand.pdf
 
 
  With Sheets("VerOfferte")
   c00 = .[BK3&BH13]
   .ExportAsFixedFormat 0, c00
  End With
 
  [U][B][COLOR=#ff0000]With CreateObject("Outlook.Application").CreateItem(0)[/COLOR][/B][/U]
  'Zet een ; tussen de mailadresssen als je meerdere adressen wilt gebruiken. 
    .To = "mijnmailadres@gmail.com"
    .Subject = "Offerte voor een nieuw of bestaand evenement"
    .Body = "Ha collega, Bij deze een nieuwe of geupdate offerte verenigingings toernooi/evenement"
    .Attachments.Add c00
    .Send
  End With
'Hier wordt weer het blad geactiveerd waar je naar toe wilt. dus in dit verhaal naar "VerOfferte"
Sheets("VerOfferte").Activate
End Sub
 
Thanks, ik ga er snel naar kijken en wie weet.
Zal de vraag op opgelost zetten.
Iedereen weer bedankt.

Gr Cor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan