Upgrade Windows 11 Home naar Pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

JJZijlstra

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2013
Beste lezer(s),

Op internet heb ik gezocht naar een upgrade van Windows 11 Home naar Windows 11 Pro.
Daar is heel veel in te vinden en er zijn heel veel versies van windows 11 te zien en bovendien verschillend in prijs.
Helaas kan ik nergens zien of het alleen om een upgrade-versie gaat of een volledige windows 11 pro.
Het is een wirwar van dit alles en ik mis het overzicht. Heel gauw kan je dan iets bestellen wat je juist niet moet hebben.
Wat is het beste advies welke "module", bij wie en wat is de prijs?

Groet,
Toby

Laatst bewerkt:
In Windows 11 kan ik naar Instellingen --> Systeem --> Activering. Daar kan ik een upgrade doen naar Windows 11 Pro. MS linkje Win 11

Laatst bewerkt:
Via CMD en commando: ''wmic path softwareLicensingService get OA3xOriginalProductKey'' - Hier kreeg ik direct de licentiecode te zien.
Het programma Keyfinder geeft dezelfde licentiecode op als hierboven.

Als ik via RegEdit en de daaropvolgende aangegeven commando’s ga,dan levert dat een andere code op.
Welke is de juiste?

In de downloadpagina van Windows staan er een paar verschillende downloadmogelijkheden, nl. "Installatiemedia voor Windows 11" en "Windows 11-schijfkopiebestand (ISO)".
Welke is de juiste?

Als ik kies voor een schone installatie wat mijn voorkeur heeft, hoe gaat een en ander in zijn werk?

Kan ik dan Office365 later weer opnieuw downloaden met gebruikersnaam en wachtwoord zonder kosten?
Ik heb sinds kort een licentiecode die nog bijna een heel jaar geldig is.

Groet,
Toby

Laatst bewerkt:
Heren, mijn oprechte dank voor jullie antwoorden. Heb ze allemaal bekeken.
E.e.a is mij nu een stuk duidelijker geworden.

Binnenkort ga ik hiermee aan de slag v.w.b. installatie van Windows 11 Pro.

Als jullie nog meer info hebben, dan hoor ik dat uiteraard graag.

Vriendelijke groet,
Toby

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan