USB stick niet herkend door tv

• Onderwerp starter Onderwerp starter ltk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ltk

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Een tv apparaat in een museum is er op ingesteld om permanent videootjes te vertonen via een ingestoken USB stick.
Werkt allemaal prima met diverse sticks, maar de tv weigert hardnekkig om één van mijn wat oudere stickies te herkennen. Hij geeft na het insteken simpelweg aan dat hij geen signaal ontvangt.
De stick werkt op mijn eigen pc (W11) én op een andere W11-laptop wél probleemloos. Waar kan dat aan liggen? (De stick heeft een FAT indeling)

Probeer eens exFAT of NTFS?

Met FAT loop je tegen de beperking aan dat video's groter dan 2 GB niet zullen werken. FAT ondersteunt dat ook niet.

Laatst bewerkt:
Probeer eens exFAT of NTFS?

Met FAT loop je tegen de beperking aan dat video's groter dan 2 GB niet zullen werken. FAT ondersteunt dat ook niet.

Er stond een videootje op van minder dan 400MB.....

Kijk in de handleiding van de TV wat deze ondersteund.
FAT32, NTFS, exFAT, anders.

Inderdaad dezelfde, die nu op mijn pc helemaal OK leek te zijn. Hij gaf nu bij controle aan: zie screenshot. Bekijk bijlage 370031 Het was dus idd FAT, niet FAT32.

Werkte hij niet omdat het een FAT was, of omdat er een niet-toegewezen partitie (51MB) vooraan stond?

Vervolg: ik heb nu de FAT partitie vervangen door FAT32, en de niet toegewezen heb ik ook een FAT32 van gemaakt. Hoe krijg ik nu die twee nog samengevoegd in schijfbeheer? (rechtsklik> volume uitbreiden/verkleinen is bij beide niet actief)

Bijlagen

• Schermopname (21).png
    Schermopname (21).png
    5,6 KB · Weergaven: 13
Laatst bewerkt:
Bijlages werken niet zo, die zie je dan alleen zelf.

Dat vergeet ik steeds, dat symbooltje voor 'afbeeldingen invoegen' zouden ze er uit moeten halen....Nu alsnog toegevoegd voor de duidelijkheid.
En ik zal nog even gaan studeren op je andere tips ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan