Gmail: tool om grote bestanden te zoeken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chopra

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 okt 2003
Berichten
1.897
Vraag me af of er een tool bestaat om binnen Gmail naar grote bestanden te zoeken.

Hoor het graag!
 
How do I search for largest files in Gmail?
Log into your Gmail account and open your inbox. Go to the Search Mail bar and type size:[file size]. For example, if you want to find all emails greater than 5 MB, you can type the following: size:5000000. The size you type will be in bytes.
 
Aha, dank Senso! Ik ga kijken en toepassen, al is dit wel 'n beetje natte vinger werk.

Heb voor desktop Treesize. Zoiets zoek ik eigenlijk.

edit: maar, beetje te kort gekeken - Gmail offreert eigenlijk zelf al heldere en volledige mogelijkheden via dezelfde mail:

Gmail opruimen.jpg

Nu dus hier maar aan 't selecteren/opruimen. Het betreft hier voornamelijk videobestanden die ik meegestuurd heb.
Verder div. overige zaken - het loopt snel op.

Gmail opslag.jpg
 
Laatst bewerkt:
goedendag, ik heb een e-mailadres overgenomen van mijn voorganger in het bestuur van de vereniging, inclusief het wachtwoord.
dat is een gmail account.
na het veranderen van de persoonlijke gegevens blijft , na het versturen van een e-mail, de naam van mijn voorganger zichtbaar.
bijvoorbeeld pietje Bell< wedcom.......@gmail.com>
is er een manier om die naam te veranderen in mijn naam.

Sammie
 
Volgens mij...
Open gmail (online)->klik rechtsboven op het tandwieltje->klik op 'alle instellingen bekijken'->kies voor tabblad 'accounts en import' -> klik bij 'mail sturen als' op 'gegevens bewerken' en pas daar aan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan