File Zilla..tis weer zover..

Status
Niet open voor verdere reacties.

joanne

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2001
Had ik paar jaar geleden ook..

Bij File Zilla tik ik in bij Host?? Zit bij ziggo en kan nu helemaal niet uploaden mijn HTML Pagina s. :confused:

Ik dacht dat Ziggo is gestopt met het hosten van "Webspace" zoals zij het noemden.

Bij een hosting provider kan je een website uploaden.

-- edit
Webspace en Nieuwsgroepen zijn gestopt per 1 april 2020

Laatst bewerkt:
Misschien heb je meer aan een eigen domeinnaam. Weinig internetproviders staan nog websites toe.
Animo holt achteruit, werd al niet onderhouden, en domeinnamen met hosting zijn veel beter.

beste Aar kon lezen en schrijven met File Zilla..heb idd eigen webnaam and provider is webreus.nl...ben er tevreden over en ik weet ook dat
Ziggo dat niet meer, doet sites etc.

Wil alleen weten wat vul ik precies in bij de host..poort bv weet ik. wachtwoord ook.. hoop ik dan..:rolleyes: anders neem ik wel contact op met hun.

Mijn html+css heb ik al klaar.. Nu alleen een kwestie van uploaden.
Alvast dank. :):koel:

Hola manana..Nog thx voor je reactie..

Een klantje van mij zit bij webreus
Stel, jouw domeinnaam is: example.nl

Host: ftp.example.nl
User: ftp_example.nl (of iets anders wat je hebt gekregen van webreus)
Pass: (ftp wachtwoord heb je gekregen van webreus)
Port: 21 (werkt ook als je niets invult)

De root voor je bestanden is /web/ maar dat zie je ndat je met Filezilla bent ingelogd bij webreus.

-- edit. webreus staat niet echt bekend om online info :o Ze hebben wel een webfrtp pagina, daar kan je ook testen of ftp werkt.

-- edit 2. Weet je de ftp user en/of pass niet meer, ga dan naar portaal.webreus.nl om dit te resetten.

Laatst bewerkt:
Mijn vrouw gebruikt ook webreus.
Je kunt zelf een FTP gebruiker aanmaken, maar als je die al hebt is het handiger om via 'het portaal' een nieuw wachtwoord aan te maken voor die gebruiker. (moet je natuurlijk wel in kunnen loggen in het portaal)
Poort invullen mag, maar hoeft niet, FileZilla pakt vanzelf poort 21 (net even nieuwe FTP gebruiker aangemaakt en getest)

THX voor jullie reacties. Ik zit nl al een eeuwigheid bij Webreus. geloof sinds 2005. Bevalt prima.
Mijn vragen over Filezilla ach zelf maar opgelost.

Bron tx iig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan