Smart Bracelet Tijd instelling

Status
Niet open voor verdere reacties.

ldries46

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2006
Berichten
446
Ik heb een smart bracelet. Daarvan moet ik de tijd instellen. De bracelet geeft aan het Bluethooth sysbool met een x erachter. Mijn telefoon ziet de aankondiging Y5-92D9 Mijn telefoon zegt dat er een App nodig is om te verbinden. De app die ik vroeger op een oude telefoon gebruikte was jJYouze is geinstalleerd en zegt dat ik toestemming voorlocatoetoestemmingen moet toestaan GPS staat aan op mijn telefoon hoe kan ik nu die toestemmingen aanzetten voor deze App?. De gebruiksaanwijzing is helaar te groot om als PDF file mee te sturen.
 
Merk en type?
 
Op de Bracelet zelf staat geen enkele aanduiding van merk en type, op de gebruiksaanwijzing staat alleen smart bracelet.
De telefoon is Samsung Galaxy A53 5G. Op mijn vroegere Sony Experia werkte het wel. Dus verwacht ik dat ik iets aan de instellingen van mijn Samsung telefoon moet aanpassen voor de betreffende App
 
Bij "Apperatuur verbinden" geeft de App:
'Alle telefoons moeten locatietoestemmingen toestaan om naar Bluetooth apparaten te scannen. Sommoge mobiele telefoons moeten GPS inschakelen om Bluetooth apparaten te scannen. Als de GPSpositiebepaling niet is ingeschakewld, worden Bluetooth apparaten mogelijk niet gescand. U wordt ten zeerste aangevoen GPS in te schakelen!
Apparatuur verbinden

Geen

Alle apparaten'

In de toegestuurde link staat onder "Message Setting" "Unit Setting" bij mij staat die laatste niet.
Er staat ook "Soft VersionV4.3.0" bij mij "Software Versie V6.8.9"
Er staat ook "Firmware version V1.5.0" bij mij "Firmware versie V1.0.0"
Firmware Upgrade met > komt niet voor maar wel Fabrieksreset me roterende pijltjes
Device Time levert daar Synce Time en 12_hour setting bij staat alleen Sunchronisatie tijd en dat levert geen reactie.

Daarbij geld ook nog dat GPS aanstaat en ik denk dat ik de locatietoestemmingen heb aangezet voor deze App, hoe kan ik dat controleren?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan