Wachtwoord vinden mailapp op samsung S21

Status
Niet open voor verdere reacties.

userman

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2004
Ik zoek een manier om het wachtwoord van mijn outlook account te vinden op mijn Samsung smartphone(S21) in de Samsung app mail.
Daar is mijn outlook account in aangemaakt en ontvang ik alle mail.

Nu wil ik dit via de outlook app gaan doen, maar als ik mijn wachtwoord ingeef krijg ik steeds de melding dat het foutief is. Dit op gelijk welk toestel ik me wil aanmelden, via de app of via de site.
Via chrome wachtwoordmanager zijn er geen onthouden ww. Ook niet in de telefoon zelf via ww manager. Nochtans zijn alle cookies etc gewist en blijft de Samsung mail app rustig alle mail ontvangen zonder opnieuw te moeten inloggen.

Ik heb al alle mogelijke manieren geprobeerd om het wachtwoord voor de outlook account te veranderen en krijg van Microsoft wel een mail, met het verzoek om mijn telefoonnummer op te geven waar ze de code mogen naar toe sturen, maar er komt nooit een code aan.

Als ik een andere verificatie methode kies geef ik alle info die ik maar kan geven, ook de laatst verstuurde mails vanaf dat account, en een alternatief mailadres, maar krijg telkens de boodschap dat het automatisch systeem vind dat er te weinig gegevens zijn om het account te herstellen.

Indien ik het wachtwoord kan veranderen ben ik al een hele stap verder.

Die ga je niet vinden zonder je telefoon te rooten. En dan is het te hopen dat het niet encrypted is (of liever wel vanwege de veiligheid).

Mosterd na de maaltijd, maar dat is precies waar een wachtwoordkluis voor uitgevonden is.
Zelf gebruik ik KeePass:
https://keepass.info/

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan