Problemen met PayPal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Audass

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2014
Berichten
382
Goedenamiddag

ik ben stillekes aan hopeloos omdat naar zoveel gezocht heb maar ik krijg dit probleem, waarvoor ik verantwoordelijk ben, niett opgelost. Het gaat om "hoe herstel ik second verification in het programma PayPal? Op de website staat van alles maar niets wat werkt. PayPal heeft de vraag naar Apple support gestuurd en die naar JustAnswers. Deze laatste hebben mij een soort abonnement doorgestuurd en de volgende betaling is voor half juni

Dus heb ik 2 vragen

1.0 herinstallatie van second verificatie

2.0 de automatische geplande betaling half juni annuleren.

Ik vermoed dat mijntopic niet een alledaagse topic is maar ik hoop dat bepaalde forumleden ervaring hebben met de PayPal website


U weet niet hoe groot mijn dankbaarheid zal zijn want tot op heden heb ik enkel tijd en geld verloren8

Mvg

Audass
 
U bent toch niet slachtoffer van één van de vele phishing mails afkomstig van PayPal oplichters?

PayPal is een bijzonder grote betaaldienst. Altijd wanneer ik in het verre oosten iets kocht dan kreeg ik nep e-mails, dus mijn gegevens en het feit dat ik PayPal gebruikte werd doorgegeven en niet zelden waren het mails over dat er iets mis zou zijn met mijn account. Controleer de afzenders! Klik ook niet op andere links dan de officiële.

Dat u opeens voor een betaalde dienst zou zijn ingeschreven om uw account te kunnen beheren is niet normaal. Misschien heeft u uw inloggegevens en wachtwoord al ingevuld en dus doorgegeven aan de scammers. Het account kan zijn overgenomen dus dat is ook het eerste wat u moet controleren en dan uw wachtwoord veranderen. Ik heb vroeger dus een account van PayPal gehad, naar tevredenheid maar niet meer nodig, en kan mij niet voorstellen dat u de extra verificatie gegevens niet zou kunnen aanpassen.
 
Laatst bewerkt:
Voor Alfred

alhoewel het emailadres niet abnormaal voorkomt (is misschien wel mogelijk? toch begin ik te denken dat ik met pishing te maken heb . Op de email staat bovenaan als adres iustAnswer Customer Support. Na klicken krijg ik info@justanswer.com . Om uw tip te staven moet ik zeggen dat ze mij aan de praat houden enik heb al divers keren dezelfde e mail gekregen met vraag naar info . Telkenmale ondertekend door een andere persoon en telkenmale met dezelfde vragen want ze vinden mijn account niet.

Pishing of geen pishing ik wil die boel stopzetten en verhinderen dat ze met een rekening komen half juni

U zegt mij mijn paswoord (PayPal ?) te veranderen en misschien alsook de login . Ik zou kunnen mijn account by PayPal voor een paar maand stoppen ?? Goed ? , niet noodzakelijk. Ik heb geen tegoed bij PayPal ! Hoogstwaarschijnlijk hebben ze teveel gegevens van mij gekregen ?

Voor Lange Pier

u leest mee ? Commentaar ? De URL die u opgeeft , geeft die info over terug instellen van 2de verificatie meestal SMS met code.

Alvast bedankt voor jullie hulp


en goedenavond

Audass
 
Er moet toch eerst een verzoek zijn gekomen om de gegevens op PayPal te verbeteren? Wat is de afzender daarvan of hoe is dat anders gegaan? Heeft u ook een link naar Apple, zoals u schrijft, en is dat dan niet werkelijk het afzender adres en advies van Apple, om JustAnswers te gaan gebruiken? Misschien krijgt iemand provisie wanneer een klant bij een betaalde dienst wordt aangebracht via een bepaald linkadres. Dat is dan de dader en die kan daar dan de hele dag wel mee bezig zijn en in dit geval mensen in problemen brengen en kijken of er geld op deze rekeningen staat.

Over de dienst van JustAnswers, heb ik informatie gezocht en meteen gevonden dat het oplichters zouden zijn. Leest u zelf mee bij beoordelingen, dat er meer mensen het schip in gaan en op de zelfde manier. https://nl.trustpilot.com/review/www.justanswer.com Het lijkt mij een kwestie van te goed van vertrouwen geweest zijn en met PayPal niets aan de hand te zijn geweest. Verander het wachtwoord zodat anderen in ieder geval zeker geen toegang meer hebben. Controleer daarbij natuurlijk het internet adres van PayPal en ga daar heen zonder omleidingen. Is het adres van JustAnswers de juiste?

Malware scans met anti spyware hebben hier toegevoegde waarde. Met één verkeerde klik kan een computer worden overgenomen en bovendien bespioneerd, waar ook het bijhouden van toetsaanslagen onder valt. Voor ons is het niet duidelijk welk risico u heeft genomen.

In Nederland is er sinds een aantal jaren de wet op oneerlijk zaken doen. Een aanbieder mag niet verbloemen of onduidelijk laten zijn welke verplichtingen u aangaat of wat het artikel of de dienst die geleverd wordt is. Op basis hiervan moet u het krediet terugvragen en bij automatisch overschrijven, het bedrag van waarschijnlijk €45,- terug laten storten. Dit kan in België anders geregeld zijn maar dat u zo niet verder komt en daar bezwaar moet maken en het geld terug moet vragen, met een afschrift of scherm afbeelding (Print Screen) van dat verzoek, is zeker.
 
Zoals geopperd is de kans op phising groot.
Wat je al zelf kunt ondernemen is op je paypal account je bankrekening ontkoppelen, dan kan er nooit een automatische betaling plaatsvinden.
Dat geeft je ook meer tijd om orde op zaken te stellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan