Gesprekken en media uit Signal exporteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

peter789

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Berichten
608
Beste mensen,

weet iemand hoe je gesprekken en media makkelijk uit Signal op je computer zet, of anderszins exporteert? Ik ben niet zo handig met computers, maar dit heb ik echt nergens kunnen vinden.

Heel veel dank!!
 
Veel dank. Zoals ik al zei ben ik niet zo superhandig met computers, dus nog even een vraagje. Ik ben met optie 3 begonnen, want 1 is onbegonnen werk en 2 leidde me naar een ingewikkelde pagina.

Ik heb deze pagina geopend en het meest actuele bestand gedownload: sigtop-windows-amd64.exe

Maar als ik daarop klik gebeurt er weinig. Er wordt geen exe-bestand geopend, dat ik kan zien. Hoe werkt het?

Ik kon wel Signal op mijn desktop zetten via https://signal.org/en/download/. Maar ik krijg dan de melding dat ik geen eerdere berichten kan synchroniseren, en dat lijkt ook wel te kloppen.

En hoe werkt optie 2, dus deze pagina? Als ik die download, krijg ik een opdrachtprompt met de tekst:
signalbackup-tools (D:\Users\Gebruiker\Downloads\signalbackup-tools_win.exe) source version 20230515.155827 (OpenSSL)
Please provide passphrase for input file '':

Dan heb ik geen idee.

Alles op de pc gedaan, of moet het op mijn telefoon, waar ook al mijn berichten staan?

Sorry voor deze ongetwijfeld domme vragen, maar het is belangrijk voor me. Veel dank.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan