(sleutel(hanger met alarm

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariannevanh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 dec 2004
Berichten
2.085
Het is niet zozeer een computergerelateerde vraag, het is meer een gadget.
Ik ben op zoek naar een (sleutel)hanger met alarm. In mijn beleving bestaat het uit 2 delen: één deel ("basis") bevindt zich bijv. in mijn tas, het andere deel aan bijvoorbeeld mijn sleutelbos.
Deze twee delen moeten altijd bij elkaar in de buurt (bijv. 1 meter) zijn; zodra dat niet het geval is moet het alarm afgaan.
Ik wil voorkomen dat ik mijn fiets vergeet op slot te zetten of mijn huissleutel vergeet mee te nemen of.... (vul zelf maar in).
Ja, er zitten haken en ogen aan dit systeempje, maar toch...
Wie weet zoiets te koop?

Vriendelijke groet,
Marianne
 
Er zijn veel trackers te koop dus even googelen leverde deze op:

Nut 4 ''Focus'' - Smart Bluetooth Keyfinder

Deze unieke tracker kun je gemakkelijk aan je sleutelbos, rugzak of andere belangrijke eigendommen bevestigen. Dankzij deze slimme bluetooth tracker wordt het terugvinden van verloren spullen makkelijker dan ooit.

Zo beschikt het merk Nut over een mobiele applicatie die zowel voor Android als IOS telefoons te downloaden is. Zodra je iets kwijt bent kun je via de mobiele app een geluidssignaal naar de keyfinder sturen.

Ook heeft dit apparaat een anti diefstal functie. Zodra je deze functie aanzet geeft zowel je keyfinder als je smartphone een alarm wanneer de afstand tussen beide apparaten te groot wordt. Ideaal dus als iemand probeert iets van je te stelen.

https://top-x.nl/beste-keyfinder/

Ik vergeet mijn telefoon niet meer omdat mijn smartwatch begint te trillen bij buiten bereik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan