Niet meer bestaande *maatschappij* ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

henkkist

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2002
Berichten
278
Goedenavond,

Al jaren krijg ik dagelijks het bericht dat *henkkist@onsbrabantnet.nl* niet meer bestaat , wat i.d.d. klopt.
Maar hoe kom ik nu van die waarschuwingen af.
Please , help me..*
Henk
 
Email adres gewist bij de provider?

Maak anders eens een screenshot van dat bericht op de monitor.
 
Hoi, 't is gewoon verschrikkelijk: ik krijg de screenshot hier niet geplaatst.
Waarom is op dit moment niet belangrijk (maar wel stom)
Het volgende staat daarin.

Adres niet gevonden,.
Je bericht is niet bezorgd aan
henkkist@onsbrabantnet.nl
Omdat het adres niet kan worden gevonden
of geen e-mail kan ontvangen.
De reactie van de externe server was
554 5.7.1 recipient
'henkkist@onsbrabantnet.nl' not known

Dat was het dus.
Misschien ziet u nu de oplossing ?
Henk
 
Misschien enkele jaren geleden?
Ik krijg het niet gestopt.
Gewoon na enkele dagen steeds wissen.
Zie geen andere"oplossing"
Henk
 
Is dit nog hetzelfde probleem? zie https://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/958996-Hoe-dit-niet-meer-te-ontvangen
Blijkbaar wou je toen iets via gmail verzenden.
En is je gmail account gekoppeld aan je onsbrabantnet account.
Waar vervolgens een kopie van het bericht naartoe gestuurd wordt, wat mislukt

Ik denk in de setting van gmail een ander account aan koppelen, anders dan onsbrabantnet.

Wat staat er in de instellingen van gmail, onder de tab "doorsturen en POP/IMAP"?
 
Laatst bewerkt:
Die zin "doorsturen en POP/IMAP" kom ik nergens tegen. Niet op mijn tablet en niet op mijn smartphone......
Ik geef het op. Sorry. Dan maar zo nu en dan wissen.
Bedankt voor al die hulp..
 
Je kunt het adres toch ook rapporteren/aangeven als 'Spam' ?
Of een mogelijkheid tot blokkeren van dat adres ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan