Standaard SMTP server in outlook zonder email account

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henk Schepers

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2004
Berichten
187
Outlook probeerde te verzenden via een server die geen onderdeel is van een ingesteld account.
Kan ook die server nergens vinden om te veranderen.
Haalt Outlook ergens anders nog een server vandaan van de laptop?
 

Bijlagen

  • IMG_1206.jpeg
    IMG_1206.jpeg
    1,2 MB · Weergaven: 41
Je moet het zoeken bij de provider waar je mail adres vandaan komt (bijvoorbeeld Microsoft voor hotmail of livemail mailadressen) of bij je internet provider.
Staat mogelijk in je registratie email van je email adres of in de mail van het afsluiten van een internet contract voor thuis?
 
Dank je route99.
Misschien heb ik het niet goed uitgelegd. Ik heb in outlook 3 mailaccounts aangemaakt, zijn allemaal geconfigureerd met in en outgoing servers en dat werkt goed. Nu komt outlook steeds met (zie mijn eerste foto). Hij geeft aan dat het e-mail account en de uitgaande server niet kloppen. de server van t-mobile komt niet voor in mijn mail accounts en kan het ook nergens in outlook vinden maar komt wel steeds met de pop-up. Server kan ik niet in de pop-up veranderen wel het e-mail adres en het wachtwoord. Er is geen t- mobile account aangemaakt.
 
Laatst bewerkt:
Aha, das inderdaad iets anders dan ik dacht, en was wrs niet alleen.....
Er zit ergens nog een vervuiling....


Het zou wel eens deze oorzaak kunnen hebben, iets rudimentairs dat dus achtergebleven is.

https://learn.microsoft.com/en-us/o...face/smtp-address-in-users-profile-not-change
[FONT=&quot][h=2]Cause[/h][/FONT]
[FONT=&quot]This behavior is by design. The email address that's stamped in the root folder is determined at the time of profile creation and should reflect the primary SMTP address that's stamped on the user. The email address is strictly cosmetic and can't be changed when the user's primary SMTP email address changes.[/FONT]
[FONT=&quot][h=2]Workaround[/h][/FONT]
[FONT=&quot]To work around this behavior, re-create the profile for the user.[/FONT]
[FONT=&quot]Learn how to [/FONT]Create an Outlook profile[FONT=&quot] and set up an email account in Outlook.[/FONT]

Eventueel Outlook verwijderen als de tips nog niet afdoende is. Check eventueel het Windows-register (regedit.exe) of je de foute smtp nog tegen komt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan