Twitterbot gebruikers opgelet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aar

Inventaris
Lid geworden
3 aug 2014
Berichten
10.108
Besturingssysteem
Windows 11 en diverse Linux-soorten
Office versie
Office 365
Mensen die een Twitter-bot hebben opgelet: Ik merkte deze week dat mijn Twitter-botje die het de headlines van mijn site naar Twitter doorstuurt enkele dagen niet werkte. Ik zag in het Developers Portal dat mijn Twitter app gesuspended was, omdat het niet aan de communityrichtlijnen voldeed. Ik vond het merkwaardig omdat ik geen mail kreeg.

Uiteindelijk ben ik eens gaan zoeken, en ik moest dus blijkbaar een keuze maken in welke plan ik wou gebruiken. Die foutmelding over de schending van de richtlijnen was dus niet correct.

Uiteraard omdat ik enkel tweets plaats, en omdat ik geen grote zak geld heb, heb ik voor Free gekozen. Je kan daarmee tweets versturen en verwijderen, met een maximum van 1.500 per maand. Als je betaald voor de andere plans, dan heb je meer mogelijkheden, zoals lezen van tweets etc....



Wie de API van Twitter gebruikt. Check dus even je Developers Portal.
En gebruik je de API V 1.1, dan moet je overstappen naar V2, omdat V1.1 nu verleden tijd is. Maar dat had je eigenlijk al eerder moeten upgraden. :d
Gebruikers van V1.1 hebben volgens mij ook een andere gebruikersinterface van hun Developers Portal.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan