w10 opnieuw installeren met behoud apps

Status
Niet open voor verdere reacties.

ben43

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2007
Berichten
141
ik wil mijn w10 herstellen met met behoud van apps en bestanden, ik heb versie/bild w10, versie 22H2, 19045.3031 .
waar kan ik deze iso bild 22H2, 19045.3031 downloaden ? (ik wil exact dezelfde bild nummer, dus de 19045.3031).
en moet die iso nou wel of niet op een usb stick ? (volgens menno schoone beter van wel , zie onder de link).
bedankt alvast voor jullie goede werk, erg blij mee.

ik heb deze w10 reparatie tip van menno schoone op de yt link vanaf minuut 2, https://www.youtube.com/watch?v=cnpU2vjlopw&ab_channel=MennoSchoone
maar alles is mij nog niet helemaal duidelijk vandaar de vraag aan jullie.

groeten ben.
 
Met elke reden wil je een exacte build?
Je kan Windows ook gewoon resetten.
 
Met elke reden wil je een exacte build?
Je kan Windows ook gewoon resetten.
met gewoon resetten ben ik dus mijn apps plus instellingen kwijt, volgens menno schoone en zijn yt video overschrijf/repareer je de boel op deze manier met een iso en behoudt je je apps.
er is ook nog een 2e yt buitenlandse video die hetzelfde zegt, oftewel, de apps worden behouden.
alleen nu begin te twijfelen of hier bedoelt wordt de apps die al standaard bij de oem-versie mee geinstalleld waren of dat het ook van externe apps van derden zijn ?

en exact dezelfde bild is eigenlijk alleen maar om problemen te voorkomen...
 
Laatst bewerkt:
heb die herstelopties gelezen maar geen enkele is met behoud van apps en volgen de 2 yt video,s behouden ze met hun methode WEL de apps, ze zullen het toch niet verzinnen ?

en op jouw vraag waarom ? lijkt me nogal een open deur he, als mijn windows snel en goed had gedraaid dan had ik dit topic niet geopend.
 
Maar die verwijst weer naar... :https://answers.microsoft.com/en-us...-windows/35160fbe-9352-4e70-9887-f40096ec3085
Besef dat elke repair KAN mislukken, zorg dus dat de backups, minimaal 2 aparte op verschillende schijven in orde zijn.
Of maak een image van het huidige systeem met bijv. Aomei Backupper Free of andere tool die dat ook kan.
Ook daarvan moet je dus 2 images (backups... van de hele schijf) hebben.
Gaat de repair mis dan kun je alles terugzetten en het mss op een andere manier repareren?
 
Maar die verwijst weer naar... :https://answers.microsoft.com/en-us...-windows/35160fbe-9352-4e70-9887-f40096ec3085
Besef dat elke repair KAN mislukken, zorg dus dat de backups, minimaal 2 aparte op verschillende schijven in orde zijn.
Of maak een image van het huidige systeem met bijv. Aomei Backupper Free of andere tool die dat ook kan.
Ook daarvan moet je dus 2 images (backups... van de hele schijf) hebben.
Gaat de repair mis dan kun je alles terugzetten en het mss op een andere manier repareren?
heb nu net de herinstallatie met behoud van bestanden EN apps/programma,s van derden en is op 3 kleine) programma,s na goed gegaan, heb de menno schoone how to op yt gebruikt.
1 programmaatje moest ik opnieuw installeren , 1 driver van mijn touchpad moest opnieuw installeren en ik was mijn oude w7 games kwijt en die moest ik opnieuw installeren.

alle instellingen en overige programma,s goed gebleven, al met al een makkie dus met deze methode, zelfs voor een digibeet als ik.

groeten ben.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan