Outlook , ik kan mijn email adressen niet meer invoeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

escape

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2002
Berichten
202
Hallo allemaal ,

Nadat ik een clean install van mijn laptop heb gedaan, daarna een office pakket heb geinstalleerd lukt het mij niet om mijn email adressen in te voeren in outlook.
Normaliter nooit geen problemen hiermee , maar nu wel ! Heb de mail app van de laptop al geprobeerd , outlook geprobeerd. Maar al mijn mail adressen , wordt niet herkend. Op mijn telefoon en studielaptop werkt alles prima , maar op de laptop na en clean install niet! Niet via exchance , pop , imap etc.
Steeds komt er eerst mijn gmail account in te staan. Maar die gebruik ik nooit ! Heb die al gedeactiveerd!
Wie o wie heeft advies /wijze raad.
Graag hoor ik van jullie.
 
Wat gebeurt er precies?
 
Het vreemde is , totaal geen probleem om mijn mail in thunderbird in te voeren. Bij wijze van test , dat werkt! Maar tijdens het installeren in outlook , die herkent mijn mail adressen niet.
steeds komt mijn gmail adres als eerste naar voren, die heb ik uitgezet. Maar ook toen deze nog actief was , wilde het niet lukken. Ik heb al diverse installaties met verschillende office versies gepobeerd , maar steeda hetzelfde probleem. Had ff gegoogled , daar stond in dat ik het account moest aanpassen via
start-instellingen-accounts-uw gegevens-en selecteer in plaats van daarvan met een locaal account.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan