invulvelden vullen bij gebruik van subdocumenten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jakro

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2011
Ik heb een Word document samengesteld uit meerdere formulieren. Dat samenstellen gebeurt met behulp van Excel VBA. Dat deel functioneert.

Nu moeten op elk formulier nog bepaalde gegevens worden ingevuld zoals Projectnummer en Projectnaam.

Die gegevens moeten uiteindelijk ook uit het Excel programma komen.

Ik ben nog niet erg bedreven in Word. Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Vriendelijke groet,

JaKro

Ik snap niet wat je aan het doen bent, dus wellicht dat voorbeeld documenten e.e.a. wél verklaren. Normaal gesproken zou ik zeggen: gebruik Afdruk Samenvoegen om gegevens uit Excel naar Word over te halen, is de makkelijkste weg. Maar je hebt dus al op voorhand besloten dat VBA makkelijker is :). Als dat zo is, dan is het laatste deel toch ook heel (of net zo) simpel?

Het hoeft niet perse VBA te zijn.
Ik ga jouw advies om afdruk samenvoegen te gebruiken proberen.
Als ik op problemen stuit, kom ik terug.
Dank je wel.

Ben benieuwd :). En anders dus een relevant voorbeeldje meesturen, dat kijkt voor ons sowieso wat makkelijker.

Het lukt om het samenvoeg document te maken. Maar als ik "Voltooien en Samenvoegen" doe en vervolgens "Afzonderlijke documenten bewerken" dan loopt het vast.
Gaat dit niet met subdocumenten?

Nog steeds geen idee wat je aan het doen bent :). Samenvoegen maakt een nieuw document aan, waarbij het brondocument gebruikt wordt om de nieuwe documenten aan te maken. Ik heb nooit getest of het ook met subdocumenten werkt. En dat ga ik ook zeker nu niet zelf nabouwen :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan