stickers voor op kweekbakjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Theunie1965

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2018
Hoi ik ben slangen hobby kweker en ik wil graag stickers maken voor op de voorkant van de kweekbakjes te plakken zie bestand

nu is de vraag ik zou graag de omlijning geblokkeerd hebben zodat je die niet kunt verschuiven of veranderen, wel moet ik de foto en tekst kunnen toevoegen.

Ja helaas kan ik goed vrachtwagen rijden mar excel sorry nul verstand van nou ja een beetje.

Heeft iemand een betere oplossing graag alleen de maat van de stickers zijn vast.

Gr uit Limburg

Bijlagen

Kan je een betere topictitel gebruiken? Iedereen zoekt wel hulp op een forum.
Alvast bedankt! ;)

Titel aangepast "stickers voor op kweekbakjes"

hoi hoe moet ik het dan noemen.

Ik zoek hulp in excel ??????
Heel simpel: Je vraagstelling in korte woorden. Er zijn meerdere mensen hier die hulp bij Excel zoeken.
"stickers voor op kweekbakjes" bijvoorbeeld. Waarvan akte Huijb. :)

Waarom maak je de stickers niet in Word? Lijkt mij bij uitstek de aangewezen tool, daar zitten allerlei voor gedefinieerde sticker vellen en afmetingen in. Kun je desnoods ook nog samenvoegen met data uit Excel voor het gemak.

Laatst bewerkt:
Okay dan kijk ik eens in word of ik daar wat kan.
en hoe wijzig ik deze topic

of kan niemand mij helaas helpen

Me dunkt dat je al aan alle kanten hulp krijgt :). De moderator kan hem wel naar Word verplaatsen, als je dat wilt, en ook de titel (nog een keer) aanpassen. Maar kijk eerst even waar je tegenaan loopt met Word.

Hoi graag alle hulp

Ik ben trucker dar kan ik alles mee ik rij door heel Europa maar computers sorry mensen
Ik zou zeggen zet maar eens om

Gr

Verplaatst naar Word. Titel vind ik uiterst goed gekozen al zeg ik het zelf.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan