Ik ben woonachtig in Belgie maar heb een emailaccount bij een Nederlandse providor. Maak gebruik van Windows 10 / Outlook 365
Echter dit functioneerd niet naar behoren, en ontvang bijna
dagelijks spam. Ook zie ik steeds verwijderde emails terug
in mijn Inbox...Ik heb het idee dat de synchronisatie van de email niet helemaal goed loopt...
Ik heb ik hierover al meerdere keren contact gehad met betreffende providor. De support van mijn emailprovidor geeft steeds aan dat ik niet de juiste poortinstellingen gebruik, en suggereren het volgende ;
U gebruikt niet helemaal de juiste instellingen. Hieronder de instellingen die u nodig heeft:
>
> pop3.versatel.nl
> poort 110
>
> smtp.versatel.nl
> poort 2025 of 465 met ssl/tls
>
Echter wanneer ik bovenstaande toepas blijft het betreffende euvel bestaan.
Ook wanneer ik de volgende instellingen toepas blijf ik dezelfde problemen houden ;
> pop3.versatel.nl
> poort 995 / SSL/TLS
> of
> smtp.versatel.nl
Ik heb het vermoeden dat de problemen zich voordoen vanwege het crossborder syndroom... ;
drempel tussen providor Belgie <-> providor Nederland ?
Misschien heeft iemand hier ook ervaring mee ?
Bijvoorbaat dank !
Echter dit functioneerd niet naar behoren, en ontvang bijna
dagelijks spam. Ook zie ik steeds verwijderde emails terug
in mijn Inbox...Ik heb het idee dat de synchronisatie van de email niet helemaal goed loopt...
Ik heb ik hierover al meerdere keren contact gehad met betreffende providor. De support van mijn emailprovidor geeft steeds aan dat ik niet de juiste poortinstellingen gebruik, en suggereren het volgende ;
U gebruikt niet helemaal de juiste instellingen. Hieronder de instellingen die u nodig heeft:
>
> pop3.versatel.nl
> poort 110
>
> smtp.versatel.nl
>
Echter wanneer ik bovenstaande toepas blijft het betreffende euvel bestaan.
Ook wanneer ik de volgende instellingen toepas blijf ik dezelfde problemen houden ;
> pop3.versatel.nl
> poort 995 / SSL/TLS
> of
> smtp.versatel.nl
Ik heb het vermoeden dat de problemen zich voordoen vanwege het crossborder syndroom... ;
drempel tussen providor Belgie <-> providor Nederland ?
Misschien heeft iemand hier ook ervaring mee ?
Bijvoorbaat dank !