nokia 5.1 simpel contacten terugzetten nadat ie gereset

Status
Niet open voor verdere reacties.

ben43

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2007
Berichten
141
hoi,
ik heb een smartphone puur alleen voor bellen en navigatie met google maps.
het ding begon na 1 jaar oud al telkens erg warm/heet te worden zodra ik de 4g en gps aanzette en navigatie en/of zoeken met google oid.
hij wordt zodanig heet dat ie niet meer vooruit te branden is of zelfs bevriest voor een paar minuten.

mijn concrete vraag, ik wil hem terug zetten naar fabrieksinstellingen, kijken of dat wat helpt.
nou heb ik een backup gemaakt naar mijn google account, en ik wil weten of dat ik simpel mijn contacten (dat is het belangrijkst voor mij) en eventueel overige data terug kan zetten ?

lang verhaal kort, kan ik probleemloos mijn contacten terugzetten nadat ie gereset is naar fabrieksinstellingen ?
bvd, mvg, ben.

ps, voordat mensen beginnen te steigeren want blijkbaar is gebruik maken van meerdere fora een zware misdaad, ik heb deze vraag ook geplaatst op pcwebplus.
 
Laatst bewerkt:
Er is niks mis mee om een topic op een ander forum te plaatsen, maar zorg voor duidelijke terugkoppelingen en geef overal een link aan naar de andere topics.
 
Als ik nieuwe contacten toevoeg worden deze automatische weggeschreven naar mijn Gmailaccount, en bij een nieuwe telefoon worden ze ook allemaal weer netjes teruggezet , het kan eventjes duren voordat ze allemaal weer beschikbaar zijn.
Je hebt geen reserve telefoon waarmee je kunt proberen ?
 
@ whittey, heb precies dezelfde nokia maar dan met windows os, toen dacht ik nog dat bill gates de smartphone markt ging domineren, dat was een grote denkfout.
maar om te experimenteren zal windows en androide niet zo goed met elkaar gaan communiceren vermoed ik ?


ander vraagje, als ik terug ga naar fabrieks instellingen, gaat ie dan helemaal terug naar het moment dat ik hem gekocht heb 4 of 5 jaar geleden, en moet ie dan weer oneindig lang alle updates binnenhalen van alle jaren om hem weer up to date te krijgen ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan