oude outlook is door providor afgesloten

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem 2

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2008
ik had een oud outlook account op een ziggo overeenkomst. deze overeenkomst is veranderd naar een nieuwe overeenkomst. Bij ziggo zeggen ze dat het oude outlook account door hun verwijderd is . Ik ben nu al mijn contacten kwijt want ik kan niet meer op dat oude outlook e-mail inloggen. Is dit nog mogelijk om iets terug te halen ergens op mijn laptop.

m.v.g. willem

Ik snap je niet: ziggo bepaalt toch niet voor jou of jij een Outlook account mag hebben? Daar hebben zij niets mee te maken, Outlook is van Microsoft. Als het om het programma Outlook gaat: dat mag al helemaal geen probleem zijn, want dat staat bij jou op de computer. Daar mag Ziggo al helemaal niet aan komen!

Als je een provider neemt, krijg je daar doorgaans een e-mail adres van (pietje@ziggo.nl o.i.d.) en dat adres kun je bijvoorbeeld in Outlook gebruiken, als je dat programma hebt. Maar geen enkele werknemer van ziggo kan jouw Outlook verwijderen! Wél zou er dus iets kunnen zijn veranderd aan jouw ziggo mail adres. Wellicht is je oude e-mail adres van ziggo opgeheven, en heb je nu een nieuw e-mail adres gekregen. Dat kun je dan vrees ik alleen via ziggo oplossen.

Maar het Outlook account bestaat dan nog steeds.

dag OctaFish,

ziggo heeft inderdaad een nieuw e- mail gegegen. ik begrijp van jouw dat er dan inderdaad zonder ziggo niets aan te doen is. deze zeggen ( of willen niet) dat ze hier niets meer aan kunnen doen. Maar kunnen hun dit dan wel als ze willen of is dat bij hun definitief verwijderd.

Dat is lastig te zeggen; sommige providers houden een email account best wel lang aan. Ik heb zelf bij ziggo die ervaring wél, waarbij een opgezegd account nog steeds, bijna een jaar later, geraadpleegd kan worden. Wel via de webmail, maar dat maakt dan niet zoveel uit lijkt mij. Het ging hierbij overigens om de mails, niet om de contactpersonen. Dus ik zou er zeker nog een keer achteraan bellen.

Kan je via webmail nog wel bij dat account aanmelden?

Toen ik bij ziggo wegging, kon ik ook niet meer aanmelden via een email client, maar bijna 2 jaar lang nog wel via webmail.
Tot dat ik zelf nog aan de bel trok bij ziggo.

Exact, dat heb ik dus ook met dat ziggo account. Wat niet eens van mij is :).

ik had een oud outlook account op een ziggo overeenkomst. deze overeenkomst is veranderd naar een nieuwe overeenkomst.
Mij is niet helemaal duidelijk wat je met "overeenkomst" bedoelt. Als dit het Ziggo pakket is dan blijft alles bij ziggo hetzelfde, ook de webmail (email en contactpersonen). Als je een @outlook.com emailadres gebruikt en daarvan een andere overeenkomst hebt aanvaart, dan gaat het over Microsoft, niet over ziggo.

hallo sorry voor de late reactie.

Ik had een zakelijk abonement bij ziggo en dat is nu met een nieuw contract overgezet op een particuliere overeenkomst. ik had een oude oulook e-mail en deze hebben ze bij ziggo
geblokkeerd zeggen ze?? ,dus kan nu niet meer inloggen. ondertussen een nieuwe laptop die de oude outlook niet acceepteert.

hoe kom ik op de webmail is mijn andere vraag

Wat stond er achter je zakelijke emailadres?
@outlook.com , @home.nl , @gmail.com , @ziggo.nl , @casema.nl , @upcmail.nl

Aanv. Ziggo webmail vind je op https://www.ziggo.nl/mail
Inloggen met emailadres en wachtwoord van dat emailadres.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan