Kan map niet weergeven. De map [gmail] ken geen items bevatten. Dit

Status
Niet open voor verdere reacties.

muman

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2008
Ik ontvang al tijden gmail (en andere email adressen) in outlook 2010. Ik heb al een tijd een rare mappen structuur in outlook. Ik snap niet hoe ik daar aan kom.
De map 'verzonden items' bevat een map '[gmail]',
die bevat een map 'prullenbak',
die bevat een map '[gmail]2'
die bevat een map 'prullenbak'
en die bevat weer een map '[gmai]1' ,
die bevat weer een 'prullenbak' en
die bevat weer een map '[gmail]'
en die bevat weer een map 'prullenbak' en
die bevat weer een map '[gmail]'
die bevat een map 'infected items' én een map 'prullenbak'. Die laatste map bevat vervolgens alle submappen die ik ooit onder 'postvak in' heb aangemaakt.
En ik kan de niet door mij gemaakte mappen (?) ook niet verwijderen. tekst 'map verwjderen' is grijs. En de tekst:
'Kan map niet weergeven. De map [gmail] ken geen items bevatten. Dit is waarschijnlijk een beperking van de IMAP-server.'

Ik kreeg van google een melding dat mijn opslagruimte vol is (incl google drive) dus ik wilde emails verwijderen. Ik had deze vreemde structuur al vaker gezien maar nog geen aandacht aan besteedt want ontvangen en verzenden werkten gewoon.

Hoe kan ik die mappen verwijderen?

Dat moet u naar "de bron" gaan en dat is gmail via google mail/de webbrowser (en dus niet via outlook) en daar dan de nodige mappen verwijderen.

toch nog: ik kan in Outlook postvak in van dit gmailaccount geen emails meer verwijderen. ik krijg dan de melding: "De bewerking kan niet worden uitgevoerd omdat het object is verwijderd." Heeft dat misschien toch ermee te maken dat er ies is veranderd?
Ik kan de berichten wel verplaatsen naar de prullenbak. In account instellingen staat de prullenbak aangegeven als de map voor verwijderen.
maar ik kan ze ook niet uit de prullenbak verwijderen.

een ander gmail account werkt goed in outlook.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan