Nieuwe Pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

AudiMan

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2023
Beste leden,
Ik heb recente een nieuwe Pc gekocht met een waterkoeling (Coolermaster ML240). Nou is mij opgevallen dat de RBG licht van de koeler de hele tijd op rood staat. Terwijl het de eerste keren het verschillende kleuren had. Is er hier iets aan de hand?

AfstandsBediening.
En het is RGB.

De afstandsbediening die regelt alleen de voorkant en de achterkant fans. Maar niet de cpu koeling

'RGB licht van de koeler de hele tijd op rood staat'. Ja, dan lijkt er toch iets niet goed te zijn. Heb je geen uitleg/handleiding/manual?

Nou is mij opgevallen dat de RBG licht van de koeler de hele tijd op rood staat.

Wat is de functie dan van die verlichting? Is dat sier/show? Is van die 'koeler' geen software aanwezig op de pc?

Wat is de functie dan van die verlichting? Is dat sier/show? Is van die 'koeler' geen software aanwezig op de pc?

Dat weet ik niet. Dit is de eerste keer voor mij om een rbg pc te hebben de moederboard is gigabytes 650m gaming ax a

Ik heb recente een nieuwe Pc gekocht met een waterkoeling (Coolermaster ML240).

Toen ik een nieuwe pc kocht zaten er lege dozen van de ingebouwde onderdelen bij en ook bijbehorende tekeningen en manuals.

Heb je al met je leverancier contact gehad, die hoort je te supporten. Imho is dat normaal. Als er iets mist of niet technisch OK is, hoort dat zo.

Ik heb het nu wel gefixt. Ik heb de pc open gemaakt en de leverancier had een kleine AB binnen de PC vastgemaakt. Ik heb het veranderd naar rondom kleuren. Gelukkig was het alleen zo dat het op 1 kleur stond.
Het belangrijkste is dat mijn nieuwe pc goed werkt aangezien ik het nodig heb voor video bewerking.

PS: Maestro12 ik heb de app geïnstalleerd maar ik krijg dat er geen compatible apparaten gevonden.

Ik vind het ook heel vreemd, maar gelukkig was er niets aan de hand. Ik kon de kleur veranderen.

Maar ik had nog een klein vraag betreft de Coolermaster ML240.
Mijn Cpu is Ryzen 7700X en ik wilde vandaag een video exporten met DaVinci Resolve Studio en heb zo ingesteld dat de CPU het ging renderen.
Half wege van het renderen heb via MSI aftherburner gezien dat mijn CPU 95 graden werden. Nou vraag ik mij af of de coolermaster ML240 wel voldoende is voor de ryzen 7700X?
of heb ik bij het bestellen van mijn pc een fout gemaakt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan