Beste Allen,
Sorry dat ik jullie iets wil vragen maar we zijn een kleine organisatie en willen zien hoe we het beste enkele actieve zaken goed kunnen neerzetten.
Even voor jullie, ik ben bestuurder van een kleien organisatie die achter de schermen help met uitzoek werk en dit te delen met het bestuur.
Om dit een in een handige structuur te krijgen dacht ik om alle uitzoek werk op papier te zetten kan ik het ook in een database doen (access in dit geval)
Is er iemand die mij een beetje op weg kan helpen om dit samen te kunnen maken?
Ik snap dit kost tijd en geduld (wil ik nog wel een kleine vergoeding tegenoverzetten).
als er iemand zich geroepen voelt kan me benaderen mag een een persoonlijk bericht (om geen hinder te geven aan het goede werken wat jullie maken)
Al vast bedankt.
gr
Hans Peters
Sorry dat ik jullie iets wil vragen maar we zijn een kleine organisatie en willen zien hoe we het beste enkele actieve zaken goed kunnen neerzetten.
Even voor jullie, ik ben bestuurder van een kleien organisatie die achter de schermen help met uitzoek werk en dit te delen met het bestuur.
Om dit een in een handige structuur te krijgen dacht ik om alle uitzoek werk op papier te zetten kan ik het ook in een database doen (access in dit geval)
Is er iemand die mij een beetje op weg kan helpen om dit samen te kunnen maken?
Ik snap dit kost tijd en geduld (wil ik nog wel een kleine vergoeding tegenoverzetten).
als er iemand zich geroepen voelt kan me benaderen mag een een persoonlijk bericht (om geen hinder te geven aan het goede werken wat jullie maken)
Al vast bedankt.
gr
Hans Peters