fjvanlochem
Verenigingslid
- Lid geworden
- 23 nov 2009
Eén van mijn taken als secretaris van een Vereniging van eigenaren (VvE) is het verzorgen van een administratie waaronder het maken van de agenda's van verschillende vergaderingen. In Excel heb ik daarvoor een formulier ontworpen met daarop voor elk item één rij.
Het invullen van de agenda doe ik met behulp van een userform. De hierop ingevulde gegevens zet ik middels een macro over naar de te printen agenda.
Nu kan het zo zijn dat enkele items van een agenda uit meerdere regels bestaan. Het aantal regels kan steeds wisselenzoals ingekomen stukken en bijlagen
Nu mijn vraag.
Hoe kan ik de hoogte van de op de agenda voorkomende cel aanpassen aan het aantal regels dat op het userform zijn ingevuld?
Bij voorbaat dank voor uw reactie
Het invullen van de agenda doe ik met behulp van een userform. De hierop ingevulde gegevens zet ik middels een macro over naar de te printen agenda.
Nu kan het zo zijn dat enkele items van een agenda uit meerdere regels bestaan. Het aantal regels kan steeds wisselenzoals ingekomen stukken en bijlagen
Nu mijn vraag.
Hoe kan ik de hoogte van de op de agenda voorkomende cel aanpassen aan het aantal regels dat op het userform zijn ingevuld?
Bij voorbaat dank voor uw reactie