-
18 september 2023, 16:31
Outlook contactpersonen verjaardag leidt tot melding 18 uur tevoren
Ik werd vanochtend om zes uur wakker van een melding dat er morgen iemand jarig is. Nu blijkt dat plotseling alle verjaardagen in outlook een melding 18 uur tevoren ingesteld hebben gekregen.
Ik kan de terugkerende gebeurtenis niet wijzigen omdat die gegenereerd is door contactpersonen.
Kan iemand mij helpen?
-
18 september 2023, 23:00
Giga Honourable Senior Member
Kennelijk heeft dat iets te maken met je tijdzone. Iets wat niet goed staat. Het is maar een idee.
https://support.microsoft.com/nl-nl/...lt%20gebruiken.
-
19 september 2023, 00:07
-
21 september 2023, 11:17
De tijdzone staat goed.
De vraag is eerder (denk ik) hoe ik de herinneringen uit verjaardagen weghaal.
-
21 september 2023, 17:14
De persoon opnieuw opvragen. Die datum verwijderen. Opnieuw invoeren. Dan niet herhalen aanvinken.
Is dat wat?
- Open de webbrowser en ga naar outlook.office365.com.
- Log in met het account waarop u deze agenda wilt uitschakelen.
- Ga naar Het tandwieltje en kies alle Outlook- instellingen weergeven.
- Kies Agenda --> Weergave en onderaan zie je de optie om deze kalender in of uit te schakelen
Laatst aangepast door manamana : 21 september 2023 om 17:17
-
21 september 2023, 17:24
Dank je voor je snelle reactie.
Wat ik graag zou willen is dat ik wél kan zien wanneer iemand jarig is maar dat dat niet leidt tot een melding (en zeker niet om zes uur 's-ochtend).
-
21 september 2023, 20:41
Dubbelklik in de verjaardagsagenda op de verjaardag die je wilt bewerken. Kies naast Herinnering een herinneringstijd. Sluit het gebeurtenisvenster. Outlook.com slaat jouw wijzigingen automatisch op.
-
21 september 2023, 20:44
Dank je wel.
Ik krijg dan de melding: U kunt de inhoud van deze map (met het kenmerk Alleen-lezen) niet wijzigen.
-
21 september 2023, 21:23
Ga eens proberen.
Een gedeelde outlook.com agenda of familie-agenda wellicht? Die is in Outlook op de desktop alleen lezen.
https://support.office.com/nl-nl/art...b-6bf5ff8554ed
Of die agenda benaderen via je mailbox, webmail, in een browser, dus?
-
21 september 2023, 21:40
Helaas . . . de agenda is niet gedeeld. Zowel in de Outlook desktop als de browser omgeving kan ik de herinnering niet opslaan.
Een nieuwe contactpersoon een verjaardag geven leidt direct tot een herinnering 18 uur tevoren die niet verwijderbaar is.
Hopelijk heb je nog een idee???
-
21 september 2023, 22:10
Kies Accountinstellingen > Accountinstellingen.Kies je account (profiel) op het tabblad E-mail en kies vervolgens Herstellen.
Opmerking: De optie Herstellen is niet beschikbaar als je gebruikmaakt van Outlook 2016 om verbinding te maken met een Exchange-account.
Of loop dit eens na.https://support.microsoft.com/nl-nl/office/uw-outlook-e-mailverbinding-herstellen-door-uw-profiel-te-herstellen-4d5febf6-7623-486b-9a9f-d5cfc4264af3
Laatst aangepast door manamana : 21 september 2023 om 22:12
Berichtenregels
- U mag geen nieuwe vragen starten.
- U mag niet reageren op berichten.
- U mag geen bijlagen versturen.
- U mag uw berichten niet bewerken.
-
Forumregels