• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

formulier maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

jack999

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2023
Hi
ik heb sinds een jaar nu office 365,, ik weet dat er vroeger een optie was om een formulier te maken kan het niet vinden
ik wil namelijk een formulier maken om gegevens in database in te voeren, kan iemand mij daarbij helpen??
Dus een formulier waarbij ik NAW gegevens en nog wat andere standaard gegevens invoer, en die dan in een een database onder elkaar geplaatst worden

doe eens Alt+F11, misschien gaat er dan een lichtje branden.

Ik heb ernaar gekeken,volgens de uitleg moet ik " de knop Formulier toevoegen aan het lint" maar ik kan die niet vinden in mijn versie , heb gekeken zie screen shot , zou daar moeten staan maar zit er niet tussen
Oja ik weet niet of dat wat uit maakt , maar ik werk op een Mac

Bekijk bijlage 372645
Als het goed is staat hier wat je bedoelt, en wat je moet doen om het gewenste gegevensformulier te krijgen:

https://support.microsoft.com/nl-nl...ormulier-17bca0a4-3ba5-444a-983c-a8ce70609374

Je moet dus en een tabel hebben, en de knop "formulier" toevoegen aan je lint.

Bekijk bijlage 372584

Laatst bewerkt:
Screenshot bijlage is verkeerd toegevoegd denk ik...

Hij zit bij mij onder "alle opdrachten". Zie plaatje.
lint_aanpassen.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan