Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Imho dus geen enkel probleem. Dat die probleem SSD alleen een C-partitie bevat zou kunnen, maar maakt niet uit, de hele schijf wordt immers toch gekloond.ik zou mijn SSD C: schijf moeten vervangen door een grotere, kan ik alles overzetten zonder dat ik alles opnieuw moet installeren ?
Ik doe met de gratis versie van Aomei Backupper (4.8 meen ik) niet anders dan schijven met Windows als systeem OS erop, ook SSD's, klonen bij mijn vrijwilligerswerk van de kringloop.In het artikel van AOMEI staat: Let op: de gratis editie ondersteunt alleen het klonen van gegevens SSD. Om een SSD met geïnstalleerd OS te klonen, moet u upgraden naar de Professionele editie.
Eenvoudig | Harde Schijf naar SSD Klonen Zonder Herinstallatie
Wilt u uw harde schijf naar een SSD (zelfs kleiner) klonen zonder Windows opnieuw te installeren? Gebruik dan gratis software voor klonen - AOMEI Backupper.
Neem je een andere kloontool, zijn er zat, ook de ssd maker heeft ze vaak, welk merk is het?
????Ja, goed met oudere versies zal het nog wel kunnen met nieuwe versies wellicht ook, als jij dat zegt.
????Nu is het niet zo dat je iedere dag die procedure uitvoert.![]()
Om daar een mening over te kunnen geven zul je de link naar jouw artikel toch echt hier neer moeten zetten. Bronvermelding geeft anderen hier ook de optie om zelf een mening te vormen bijvoorbeeld of ze er iets mee kunnen.Duidelijk is wel dat de teksten in dergelijke artikelen te lang en soms tegenstrijdig zijn.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.