gereed maar met fouten op pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

deb's

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2001
Berichten
643
Geplaatst door JBS
Hendrikus, ik sluit me bij jouw aan.


Ok, dat zal het dan wel zijn maar weet iemand waarom taakplanner dan wel en dan niet opstart? Of moet ik hier een nieuwe topic voor openen?

thanxx
 
Het kan aan de instellingen van je IE liggen. Welke IE heb je?
Anders moet je via Config/Software naar je software lijst gaan. Normaal staat in dat lijst je Internet explorer. Klik dede en daarna klik toevoegen/verwijderen.
Nu krijg je (normaal) een nieuwe venster. In deze moet je de optie: Internet Explorer herstel aanvinken en dan OK.
Mocht IE beschadigd zijn dan kijk in Details welke bestand beschadigd is. Als alles goed gaat dan gaat IE automatisch herstelen.
Kijk daarna als met surfen beter gaat.
grtz
falco
 
Geplaatst door falconetti
Het kan aan de instellingen van je IE liggen. Welke IE heb je?
Anders moet je via Config/Software naar je software lijst gaan. Normaal staat in dat lijst je Internet explorer. Klik dede en daarna klik toevoegen/verwijderen.
Nu krijg je (normaal) een nieuwe venster. In deze moet je de optie: Internet Explorer herstel aanvinken en dan OK.
Mocht IE beschadigd zijn dan kijk in Details welke bestand beschadigd is. Als alles goed gaat dan gaat IE automatisch herstelen.
Kijk daarna als met surfen beter gaat.
grtz
falco

Ik heb het gedaan maar ik kon niet zien of er iets beschadigd was, ik moest alleen opnieuw opstarten na herstellen. Kan het ook hiermee te maken hebben dat taakplanner af en toe niet mee opstart?

thanxx
debby:thumb:
 
Dan is je IE hersteld.
Wat de taakplanner betreft weet ik niet, ik gebruik deze nooit.
Je kan misschien nog kijken na de instel. van de taakplanner.
Ik weet niet welke sys. je gebruikt maar volgens mij zit het taakplanner in je configuratiescherm.
Check this out en laat me weten.

Van de melding: Gereed maar fouten op pagina niets van aantrekken. Je kan dit misschien veranderen maar dan ga je de IE opties veranderen en ben je meer gevoelig voor scripts enz.
grtz
falco
 
Geplaatst door falconetti
Dan is je IE hersteld.
Wat de taakplanner betreft weet ik niet, ik gebruik deze nooit.
Je kan misschien nog kijken na de instel. van de taakplanner.
Ik weet niet welke sys. je gebruikt maar volgens mij zit het taakplanner in je configuratiescherm.
Check this out en laat me weten.

Ik heb windows 98 maar ik vind het nu wel goed, tot nu toe is ie weer steeds opgestart, dus misschien had dat daar ook wel mee te maken.

:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan