Beeldscherm scheef

Status
Niet open voor verdere reacties.

mauzie

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2002
Berichten
21
Hoi allemaal

Ik ben lang niet meer one-line geweest en heb dus niet kunnen reageren op de berichten.
Mijn pc had ik maar weggebracht I.V.B met de partities.
Je vroeg de naam van mijn beeldscherm..ik heb een Packerd Bell....Nou hoorde ik laatst dat het ook aan de de videokaart kon liggen ?
Ik weet het niet meer.

Groetjes Mauzie
 
wat je evtueel kunt proberen om te kijken of het je videokaart is ( denk het niet ) is even een andere vidkaart erin die dingen kosten bijna niks en als dat het probleem niet is heb je altijd nog zon 7/8 dagen om je geld terug te halen :) ik neem aan dat gewoon je monitor een probleem heeft ik had ook een monitor daar zat in het menuutje een button verstopt daarmee kon ik mijn beeld scheef zetten en weer recht natuurlijk misschien als je even goed zoekt heeft jouwe dat ook dan is idd drivers zoeken nog een optie probeer ook eens andere drivers van je videokaart als dit allemaal niet helpt vrees ik dat je monitor defect is...

nog even een vraagje heb je in het begin als je de pc aanzet wanneer je aan het booten bent ook scheef beeld??? zo ja dan lijkt het me dat het je monitor is

Vriendelijke groet en succes Charrel
 
of heb je misschien een tv of een andere monitor bij je monitor?

En heb je het ook geprobeerd met andere kabels?
 
Geplaatst door papier?hier!
Toevallig boxen in de buurt van de monitor?


Hoi Papier

Nee geen boxen ernaast.... Pc staat op een verhoging en de boxen eronder

Groetjes mauzie
 
Geplaatst door saldos
of heb je misschien een tv of een andere monitor bij je monitor?

En heb je het ook geprobeerd met andere kabels?


Hoi Saldos

Geen tv en geen andere monitor.
Kabels heb ik nog niet geprobeerd.
Zelf denk ik dat het scherm stuk is,omdat ik veel van de tips geprobeerd heb.
En niets helpt.

Bedankt allemaal voor de tips

Groetjes Mauzie
 
dus je bent je ervan verkzekerd dat er geen apparaten id buurt storen middels magnetische interferentie?
Is het probleem alleen als je je systeem net hebt opgestart, verdwijnen de problemen na enkele tijd? In dat geval is het een koude probleem, dient op te warmen.
Wordt de monitor al vrij snel warm en misschien zelfs heet? Dan 's 't een hitte probleem, dient betere koeling te ontvangen (stof!).
 
Geplaatst door papier?hier!
dus je bent je ervan verkzekerd dat er geen apparaten id buurt storen middels magnetische interferentie?
Is het probleem alleen als je je systeem net hebt opgestart, verdwijnen de problemen na enkele tijd? In dat geval is het een koude probleem, dient op te warmen.
Wordt de monitor al vrij snel warm en misschien zelfs heet? Dan 's 't een hitte probleem, dient betere koeling te ontvangen (stof!).


Geen apparaten in de buurt.
Met opstarten al scheef en blijft scheef aan rechterkant kan ik niet op taakbalk kijken wat er staat.
Monitor is wel warm (niet heet)bovenop maar is normaal toch?

Mauzie
 
Vergelijkbare 'ziekte'symptomen kunnen te maken hebben met 'opstartproblemen' van de monitor, bijvoorbeeld in een koude omgeving. Heb je geen andere monitor in de buurt om die effe te proberen, of idd die videokaart?
suc6
 
Hallo

Wat bedoel je met "scheef" ??????

Staat het volledige scherm intakt uit de haak of.....zit er ergens een knik in die je er niet kunt uitregelen????

Zijn er ook kleurvervormingen "kleurvlekken" op te merken, in het beeld ???? (best te zien op een wit scherm)

Hoe oud is dit scherm????

Die packerd ..... slaat dit op het scherm op op de p.c. ???

En .....kun je eens een typenr geven van deze monitor , aan de hand daarvan kan ik misschien nog iets meer te weten komen ?????

Och ja....voor de volledigheid ....werken alle regelaars op de voorzijde van deze monitor (brightness , kontrast , etc....) ?????

Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan