HP laptop start niet windows 10 op

Status
Niet open voor verdere reacties.

maan53

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2015
Berichten
30
Hallo,

Ik heb een HP laptop, windows 10, 256 SSD en 8 GB Ram start op, maar gaat naar het blauwe scherm met toetsenbord en dan blauwe scherm met problemen oplossen. Ik wil graag alles opslaan en dan opnieuw installeren.
Hoe kom ik erin. Veilige modus werkt volgens niet. Wie kan mij helpen.
 
Wat voor blauw scherm krijg je?
 
Dat is denk ik de setup van Windows. Blijkbaar start je nu op vanaf een bootable DVD of USB.

Maak anders eens een foto, en deel die op imgbb.com.
 
https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10
Via de repair console een systeemherstelpunt terug zetten indien gemaakt, en anders je back-up ook indien gemaakt.

Als ik zie hierboven het toetsenbord heb ingegeven dan gaat hij naar Problemen oplossen en de PC uitzetten.Dan kan ik naar geavanceerde opties gaan en dan naar systeemhersel. Klik ik hier op dan zegt hij je moet een besturingssysteem aangeven, maar dat staat nergens aangegeven
l.
 
Dat is denk ik de setup van Windows. Blijkbaar start je nu op vanaf een bootable DVD of USB.

Maak anders eens een foto, en deel die op imgbb.com.

Ik heb geen DVD in de laptop of USB op de laptop aangesloten
 
Apart.. Als je in dit scherm doorklikt kan je uiteindelijk kiezen voor Windows herstellen. Dan kom je in de commandline. Hier kan je controleren of je data nog aanwezig is.
 
zoek de foutcode op in apparaatbeheer. Haal er anders iemand bij en doe geen gekken dingen anders is het zonde en ben je alles kwijt.

https://support.microsoft.com/nl-nl...,sectie Apparaatstatus van dit dialoogvenster.

Hij geeft geen foutcode aan. Kom ook niet op de laptop. Het is starten en blauw scherm met toetsenbordindeling er op. Ik ben nu op mijn andere laptop een USB stick aan het maken voor een andere PC. Dan gaan we dit nog proberen, anders moet ik wachten tot mijn vriend beter is. Heeft een eigen PC zaak.
 
Gegeven linkje hier plaatsen die je krijgt.
Staat er gewoon op die site :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan