• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel blijft hangen bij afsluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

jcb1958

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2013
Berichten
44
Beste

Ik gebruik Windows 10 met Office 2016 Prof. Wanneer is Excel afsluit blijft het hangen en <reageert niet> (alleen af te sluiten via taakbeheer.
Ik heb al geprobeerd Office te herstellen via Configuratiescherm. Heb ook Microsoft Office Configuration Analyzer Tool 2.2 geïnstalleerd en uitgevoerd; verder heb ik alle recente updates ontvangen (laatste zijn van 7 nov 2017).

Hebben iemand nog een oplossing om dit probleem te verhelpen?

Jacob
 
Is het in een bepaald bestand, en zit daar ook code in?
Heb je in de opties al een diagnose en herstel uitgevoerd?
 
Nee bij allee bestanden gebeurt het. Zelfs ook bij een bij een nieuwe (lege) map
Diagnose en herstel heb ik gedaan.

Denk zelf dat het komt na de automatische updates van 7 nov 2017
 
Dan zou ik die update weer verwijderen en automatische updates voor een tijdje uitschakelen.
Het proberen waard.
 
Dan zou ik die update weer verwijderen en automatische updates voor een tijdje uitschakelen.
Het proberen waard.

Het zijn in totaal zo'n 10 updates van Office. Geen idee welke problemen geeft.
En ik kan in Windows 10 updates niet uitschaklen
 
Even afsluiten van internet om te testen?
 
Even afsluiten van internet om te testen?

Uiteeindelijk werd Excel wel afgesloten na ongeveer 7 minuten (LOL)

Pfff ben er eindelijk uit wat de oorzaak is. Wat ik heb gedaan is bij Ontwikkelaars/COM-Invoegtoepassingen een paar vinkjes weggehaald.


2017-11-14_003724.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan