Internet van de buren beveiligd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Helpmijgraag

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2009
Berichten
6
Beste, lezer....
Ik zit al een paar maanden (jaar) Op de internet van de buuren...
dat was niet echt mijn bedoeling. (ik ehb het wel zelf gedaan maar ja....)
ze hebben een draadloze router, en daar heb ik toen op verbinden gedrukt *slik*
en een paar Maanden geleden, heb ik echt promgeluk een w8ww er op gezet *sucht*
en nu weet ik niet meer het w8ww en ik weet niet meer de gebruikersnaam:(
en... ik ben al een paar maanden sins dat ik er achter ben gekomen dat het strafbaar is, aan het zoeken voor een programma, om hem weer te unblocken!!!.... maar dat is et tegeval niet gelukt.
Ik ben verbonden met 4pc's en ik ben verbonden met de WII en DS.... Weet iemand echt een goede oplossing hier voor???
(voor administrators) : Wilt u a.u.b dit topic niet verwijderen??? Ik heb dringend hulp nodig......:(:(
 
Hoi !

Ik zou naar de buren gaan, m'n excuus aanbieden, en toestemming vragen de betr. router te mogen resetten en opnieuw configureren ! !

Je denkt hopelijk niet hier enige medewerking voor dit soort rotstreken te krijgen.....

Wat mij betreft mogen de buurtjes aangifte tegen je doen, en dan hebben ze groot gelijk.

Bah, wees een vent en los het op !

Greetz,

Harry.
 
inderdaad

het stomste wat je kan doen is een wachtwoord erop zetten en die dan nog vergeten!!!
Is dit een grap?:evil:


het enige wat je kan doen is een reset op de router zelf en je excuses aanbieden bij de buren en hopen dat ze het daarbij laten.
 
Per ongeluk een wachtwoord erop zetten? Dat is knap aangezien je nogal het één en ander moet bevestigen.......
Sluit me bij Harry aan. Loop naar je buren en leg de zaak uit met excuses.
Ik zou niet blij met je zijn in ieder geval maar zal je eerlijkheid wel respecteren uiteindelijk.
 
Hoi !

Wat mij betreft mogen de buurtjes aangifte tegen je doen, en dan hebben ze groot gelijk.

Dat gaat toch wel een beetje ver. Aangifte doen omdat er iemand op het netwerk zit. Zolang de buren zelf er nog op kunnen, dan is het toch niet erg? Het is hun eigen risico als ze geen WEP/WPA/WPA2 code er op zetten. Dan zetten ze de boel toch ook wel een beetje open vind je niet?. Maar ja, ik kan me voorstellen dat ik een iets andere relatie met mijn buren heb. Persoonlijk zou ik zelf maar een draadloze router aanschaffen. Daar een WPA2 opzetten en je bent van alle ellende af. Draadloze routers kosten tegenwoordig ook niet meer de wereld.
 
Hoi !

Tja, als je n.b. je buren een jaar besteelt..........

Dan is er m.i. geen sprake van "per ongeluk" maar van moedwillig misbruik.

Als de buren vergeten de achterdeur op slot te doen mag je hun huis ook niet leeghalen met het excuus: "dan moeten ze de deur maar op slot doen "!

Geetz,

Harry.
 
Ik vind dit verhaal zo ongeloofwaardig dat ik vermoed dat betrokkene gewoon op zoek is naar een handleiding om in een beveiligde router te geraken.

Maar dan zal hij hier toch bedrogen uitkomen...
 
Hoi !

Tja, als je n.b. je buren een jaar besteelt..........

Dan is er m.i. geen sprake van "per ongeluk" maar van moedwillig misbruik.

Als de buren vergeten de achterdeur op slot te doen mag je hun huis ook niet leeghalen met het excuus: "dan moeten ze de deur maar op slot doen "!

Geetz,

Harry.

Je buren bieden jouw (misschien dan wel onbewust) internet aan, (ze zenden immers ook naar jouw toe met die draadloze router) waarom mag je er dan geen gebruik van maken. Als jij een pad ziet, en je weet niet of het een voetpad of een fietspad is, dan stap jij toch ook niet af? Stel nou, jouw buren kijken tv. Jij kan door het raam van uit jouw woonkamer de tv zien. Moet jij dan in eens er voor gaan betalen? Of moeten je buren een boete krijgen voor het aanbieden van films? En ja, wie zwijgt stemt toe.
 
Dit is zo te zien een probleem welke eerst maar eens op een sociale manier opgelost moet worden en daarna pas op een technische manier

Daarnaast vind ik je verhaal allerminst geloofwaardig..

De oplossing hiervoor:
- Zorg dat je je computers aansluit op je eigen internetverbinding / router.
- Mocht je weer via de buren willen, dan mag je met hen gaan praten.

Deze gaat dicht
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan