AutoRadio

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vliegtuigfan

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2011
Berichten
625
Ik wist niet of ik dit hier moest plaatsen... Excuses als het niet goed is geplaatst.:eek:

Mijn vraag is::cool:

Ik en mijn vader keken laatst of zolder en vonden een autoradio. Genaamd: becker navigatie indianapolis 7922

Nu vroeg mijn vader of ik daar een CD voor kon branden. Met muziek er op.:eek:
Die liedjes heb ik momenteel al gekocht via iTunes. Ik heb ze op CD gezet.
Maar het bleken MP3 bestanden te zijn. De kon de: becker navigatie indianapolis 7922
Niet afspelen.:confused:

Naar welk formaat moet ik het converten? En welk programma gebruik ik hiervoor?:D

Ben jullie dankbaar als jullie kunnen helpen!!:thumb:
 
als je cd-rw, cd+rw gebruikt, switch dan eens naar cd-r,cd+r en probeer zo traag mogelijk te branden en brand in CD-DA formaat.

als het dan niet werkt moet je het aan iemand anders vragen!
 
als je cd-rw, cd+rw gebruikt, switch dan eens naar cd-r,cd+r en probeer zo traag mogelijk te branden en brand in CD-DA formaat.

als het dan niet werkt moet je het aan iemand anders vragen!

TS heeft een Autoradio die geen mp3's af kan spelen maar alleen echte audio cd's
Dit heeft tot nog toe nog niets met RW of R te maken.

http://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/cd+en+dvd+branden/Hier staan een aantal gratis brandprogramma's, kijk even of er 1 bijzit die je mp3's omzet naar Audio-CD formaat voordat ie ze brand.
Zelf gebruik ik nero burningROM maar die is niet gratis.
Daar kun je gewoon zeggen welke mp3's je will branden en vervolgens spuugt ie een audio-CD eruit.

groeten Marcel
 
Hoi. Gelukt! Het werkte toen ik MP3 veranderde in WMA. En met het programma van Marcel heb gebrand.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan